Hoe kan ik verwijderde bibliotheken terughalen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bas Dopheide

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2007
Dag,
Ik heb waarschijnlijk via regedit (of zo?) bij het oplossen van een ander probleem, mijn bibliotheken verwijderd :o. In ieder geval staan ze niet meer onder 'Bibliotheken' bij de Verkenner. Vanuit Menu Start zijn ze nog wel te benaderen, maar dus niet als ik een bestand wil openen vanauit een programma. Erg irritant.
Weet iemand of er een manier is hoe ik dit kan herstellen? Of moet ik ze handmatig allemaal (documenten, afbeeldingen, videos, muziek) weer opnieuw aanmaken?

Hoi,
systeemherstel proberen? En dan dat "andere probleem" opnieuw/beter oplossen.

Laatst bewerkt:
mmmmh. Goeie tip, alleen ben ik slordig geweest en is het enige herstelpunt (behalve gisteren) van september 2010, en ik vrees dat dat teveel gevolgen heeft... Andere tips? En hoe kan ik beter mijn systeem back-uppen?

Heb intussen geprobeerd bibliotheken opnieuw aan te maken. Dat lukt, maar zodra ik Verkenner afsluit zijn ze weer verdwenen. Bibliotheken zijn dus leeg. Als ik ze dan weer opnieuw aanmaak, zegt Windows dat er al een bibliotheek met die naam (bijv. Mijn Documenten) bestaat, maar die zie ik dus nergens terug... Help?!

Hoi,
kijk ff hier waar e.e.a. wordt uitgelegd. heb je het probleem dan nog gaan we weer verder.

Als het een standaard-bibliotheek was (zo'n een die er al is na het installeren van Windows) is het erg simpel:

Ga naar de verkenner
Klik met de rechtermuisknop op Bibliotheken (in het navigatiedeelvenster) en klik op 'Standaardbibliotheken herstellen'.

Anders inderdaad systeemherstel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan