hoe kan ik vista theme laden in xp?

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanityme

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2011
ik heb een heel mooie vista theme gevonden en gedownload voor mijn xp maar het lukt niet om m te installeren, ik heb the uxtheme.patcher al gebruikt maar hij doet het nog niet.
kan iemand mij uitleggen hoe ik het vista theme werkend krijg in xp sp3 ?

dit is het thema wat ik wil laden: http://stuffheaven.com/aero-flowers-purple-vista-theme/

alvast bedankt

Hoi,

Je thema moet de extensie .Theme hebben.
Je kunt hem zetten waar je wilt, want:

- klik met de rechtermuisknop op het bureaublad en kies 'Aan persoonlijke voorkeuren aanpassen' en 'Thema'
- je klikt op 'Aangepast Thema' en onderaan op de laatste optie 'Bladeren...'

De rest zal duidelijk zijn.

Hoi,

Je thema moet de extensie .Theme hebben.
Je kunt hem zetten waar je wilt, want:

- klik met de rechtermuisknop op het bureaublad en kies 'Aan persoonlijke voorkeuren aanpassen' en 'Thema'
- je klikt op 'Aangepast Thema' en onderaan op de laatste optie 'Bladeren...'

De rest zal duidelijk zijn.

hi dank je wel voor je snelle reactie dit is wat ik krijg als ik dat doe:

Ik vermoed dat het om een gezipte map gaat, waarin je mogelijk een bestand setup.exe vindt.
Dan dubbelklik je daarop en vind je na installatie het beschikbare thema in het lijstje waarvan ik eerder zei dat je op 'Bladeren...' moest klikken.
Zie je geen setup dan moet je de hele uitgepakte map ergens plaatsen, bijvoorbeeld als submap onder 'Windows',
Hierna blader je weer ....

Mocht beiden niet werken, dan vrees ik dat het gedownloade thema niet goed/compleet is.

Hi Tee dank je wel voor meednken is niet gelukt, half uurtje na mn post crashte mn systeem dus moet dat nu eerst even oplossen, ik laat dit thema maar voor wat het is want het lukte niet
nogmaals bedankt

vr gr vanity

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan