hoe kan ik winamp, 5.04 uitschakelen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

okkie-trooy

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2001
HOi,
Ik heb vorige week winamp5.04 geinstalleerd, maar soms moet er iest afgespeeld worden op mediaplayer(9) en dan neemt winamp het betsand over zonder aftespelen! daarom zou ik graag winamp af en toe willen uitschakelen, maar ik wil winamp ook niet verwijderen.
Wie weet wat ik daar aan kan doen?
groetjes okkie

Kun je het bestand dat je wilt afspelen niet gewoon aanklikken met de rechter muisknop en dan kiezen voor "Afspelen met Windows Mediaplayer"?

Groet, Beowulf :thumb:

nee, dat lukt niet. ga ik bijvoorbeeld naar radio.pagina.nl en k klik radio1 aan dan kryg ik meteen winamp te voorschijn inplaats van mediaplayer.(zonder te kunnen luisteren)
Groet okkie

Je kan in Winamp, ik meen onder opties en dan extensies (in die richting moet je zoeken), de vinkjes weghalen (of voor het gemak alle extensies) welke je niet wilt gebruiken, sluit af met OK. In WMP, Extra en ook Opties, tabblad Bestandstypen aanvinken wat je met WMP (ook hier, vink alles maar aan) wilt afspelen en sluit af met OK.

nou, het was ff flink puzzelen, want ik kon niks uitvinken, maar wel selecteren, maar k heb in iedergeval nu geen last meer van wnp!
bedankt voor het adviesGroetjes okkie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan