Hoe kan ik Windows op me nieuwe zelf gebouwde pc krijgen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Dat zijn de systeem eisen en weet niet welke processor je gaat kopen maar ga er maar vanuit dat deze directx ondersteund
 
Nou bedankt, is er nog iets dat ik moet weten? Of is het gwn bij de eerste keer opstarten disk erin en hij download?


Srry dat ik zo lang niet reageerde(had niet door dat ik naar de 2de pagina moest:rolleyes:)
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Geen dank, Nee je moet hem op een andere pc downloaden dan op een cd-rom of usb zetten en van daaraf dan op de nieuwe pc installeren.
lees mijn eerste bericht en lees de link van schone pc:D
 
Laatst bewerkt:
En is dat makkelijk? Dus daarmee bedoel ik:

Stap 1: zet het op de schijf (moet ik het dan op de dvd branden of gwn opslaan)

Stap 2: stop het in me nieuwe pc

En run hij het dan zelf?
 
Hoi,

Je brand hem op cd=rom/dvd die stop je in de nieuwe pc die zeg je in de bios dat hij van de dvd-speler moet opstarten rn dan gaat het bijna vanzelf heb je schoone pc al gelezen?
 
Je wil de Pro niet de Retail.....dit heeft geheel niks met elkaar te maken. OEM en Retail wel :p
 
1 probleempje daar word uitgelegd over herinstallatie niet over de eerste installatie
 
Hoi,

Vanaf dit kopje De installatie- of upgrade-DVD geldt het ook voor jouw,

Maar heb je de nieuwe pc al misschien is het handiger als we je dan even begeleiden;)
 
Laatst bewerkt:
Oke ik zal je op de hoogte houden: ik ga hem waarschijnlijk vandaag bestellen en volgend weekend in elkaar zetten
 
Hoi,

Ja hoor dat kan of op usbstick net zo makkelijk
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

moet lukken zal een gecomprimeerde win 8 zijn dus zal passen
 
Ik me pc en de Windows bestelt (eigenlijk gister al) en ze komen dinsdag ongeveer aan. Maar ik kan hem pas zaterdag in elkaar zetten.
 
Hoi,

Doe rustig aan dan zien we wanneer we je kunnen helpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan