Hoe kan ik Windows XP herinstalleren, en mijn outlook 2007 data behouden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcelbroumels

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2009
Hoi!

Ik kreeg een melding dat ik windows opnieuw moet installeren. Nu heb ik van alles al een backup gemaakt, behalve van outlook. Geen idee hoe ik dit het beste kan doen.

Ik heb al wel de instellingen opgeslagen voor in outlook en de handtekeningen die ik gebruik bij verschillende accounts.

Ik gebruik windows XP en Office outlook 2007. Hier staat al mijn info in qua afspraken, contacten en veel archiefmappen vol mailtjes die ik graag precies weer zo terug wil hebben als nu, zodra alles weer opnieuw geinstalleerd is..

Iemand tips hoe ik dit het makkelijkst kan doen? (zag al soortgelijke vraag van maand terug maar ging over windows 2003 en merk daarbij dat veel anders werkt..:confused:)

Alvast bedankt!

Zelf heb ik de complete archiefmap van Outlook Express, dus alle data en berichten, ergens op de D schijf staan. Hierdoor kan je te allen tijde een image terugzetten (bijna hetzelfde als opnieuw installeren) zonder verlies van je emails. Hetzelfde truukje kan je ook voor Outlook doen. Hoe je een bestaande archiefmap verplaatst dat kan je hier vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan