hoe kan ik zien hoeveel watt ik verbruik?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik wil weten wat ik verbruik en wat ik er allemaal nog in kan zetten want ik heb nog een pc staan met een voeding van 200 watt en daar wil ik nog het een en ander bij in willen zetten en wil ik weten wat die precies verbruikt

hoe bedoel je?
moederbord enzo en processor?
ik hoef alleen te weten hoeveel watt die verbruikt want het zoontje van een vriend van mij is een pc nodig en die heb ik hier wel staan alleen ik wil graag weten hoeveel stroom die verbruikt met een programmatje want dan kan ik op mijn eigen pc ook kijken hoeveel dat is.
want ik heb mijn pc bijna dag en nacht aanstaan en als die pc van MIJ 500 watt verbruikt (ik zeg maar wat) dan gaat het wel wat kosten met de stroom maar als die 50 watt verbruikt valt het weer mee

dus mijn vraag is of er een programmatje is om te zien hoeveel je verbruikt

dus mijn vraag is of er een programmatje is om te zien hoeveel je verbruikt

Het verbruik van je computer is geheel afhankelijk hoe zwaar je hem belast, 's nachts zet je je scherm uit en heb je geen spellen ofzo aan staan neem ik aan? Dus dan is je verbruik ook een stuk lager.

Je hebt speciale stekker voor die zet je tussen het stopcontact en je stekker van je computer in.... zo kan je precies zien hoeveel stroom je verbruikt!

Anders ff een ampere meter ertussen gooien, aantal ampere x voltage is je verbruik :p

Stroomverbruik zal denk ik vanuit je bios/computer aangestuurd moeten worden, dus er is neit eenvoudig een programmaatje te downloaden die zegt hoeveel stroom je verbruikt............

succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan