Hoe kan ik zoekresultaten verwijderen uit firefox?

• Onderwerp starter Onderwerp starter GW2
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

GW2

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2012
Hoe verwijder ik zoekresultaten uit firefox? Zoals bijvoorbeeld, "help mij, ben te lui om zelf wat te proberen (grapje flauw hè?)", in de zoekresultaten op zoek naar deze site. Of je de link naar die pagina dus ook kan verwijderen en zo ja, of iemand ook even kan uitleggen hoe?

Kijk in het keuzemenu onder Geschiedenis en dan Recente geschiedenis wissen. Daar kun je laten verwijderen wat je wilt.

Ja, maar ik bedoel ook in het begin scherm zeg maar. Dus je zoekt op iets, en dan staan er wat ongerelateerde sites tussen (die wel toevallig een zelfde kernwoord hebben), en of je die dan kan verwijderen, op één of andere manier.

Dus zoek bv op auto, en krijg dan een pagina over automatieken, automaten, autochtonen, etc, maar wil alleen pagina's over auto's in beeld, zo sikeneurig ben ik wel.
Of iemand weet of dat voor elkaar te krijgen is.

Tab "Privacy" vink uit: mijn navigatie- en downloadgeschiedenis onthouden.
Edit: Dat wat jij wilt zal niet lukken denk ik, of je moet in de zoekmachine filters kunnen instellen.
Maar dat heeft niets met je browser te maken maar meer met je zoekmachine.
Bij Google b.v kun je de optie geavanceerd zoeken gebruiken, daar moet je wel heel wat in aangeven om een exact zoekresultaat te krijgen.
Of je dat wilt?
Door het woord "auto" tussen aanhalingstekens te zetten krijg je alleen maar sites die aan de auto gerelateerd zijn en niet automaten o.i.d.
Wat nog meer kan.

Laatst bewerkt:
In Google Chrome kun je een link die via autoaanvullen te voorschijnkomt met Del+Shift toets uit de geschiedenislijst van autoaanvullen verwijderen.
En zoals reeds geschreven
geeft
help mij, ben te lui om zelf wat te proberen
een ander resultaat dan
"help mij, ben te lui om zelf wat te proberen"
in Google.

Wil niet voorkomen dat de resultaten zelfs maar in beeld verschijnen, maar was toch nieuwsgierig of je ze dan daarna kon weg vinken op één of andere manier (liefst voor zo voorgoed mogelijk). Maar geen big deal als het niet kan, maar kon het makkelijk wel, dan was het wel handig om te weten, had ik zoiets.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan