hoe kan ik?

Status
Niet open voor verdere reacties.

fhangorn

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2005
Berichten
48
hallo
hoe kan ik het uiterste van mijn pc halen?
door een programma of moet ik de instellingen zelf instellen.
ik heb nogal een slome pc een amd duron 1.3 ghz..
223 mb:S ik weet niet eens of dat kan want zover ik weet is het of 256 of 512 ofzo..
ik zou graag meer erover willen weten.:D
 
223 kan zeker, dan heb je 256 mb ram maar je videokaart gebruikt shared memory dus gaat de videokaart als het ware geheugen pikken van het ramgeheugen bij jouw dus 32 mb.
Het uiterste eruit halen? ik zou al eens beginnen met een schone installatie van windows, dus windows opnieuw installeren.
Uiterste eruit halen, tja dat word dus overklokken he, niet dat ik je dit aanraad maar ja
 
hmm ik wil graag ook windows er opnieuw opzetten maar heb perongeluk de cd kwijtgeraakt(home edition)
hoe kan ik dan opnieuw windows erop zetten.?
en waarom raad u het mij niet aan?
kan mijn pc erdoor defect raken?
 
ik raad je overklokken niet aan omdat zo de temperatuur van de cpu gaat stijgen en dit de levensduur van je cpu verkort.

Windows opnieuw installeren zonder windows cd, heb je de code meschien nog?
 
Een Duron overclocken ? Hoe ga je dat doen?
 
dat zou ik ook niet weten maar ik ga het ook niet meer doen
te veel risico:p
 
Hoi,
Gezien je eerdere postings hier lijkt het me beter dat je niet gaat overclocken.
Probeer eerst meer kennis te vergaren over hoe je pc nu werkt enz. Heb je dat onder de knie? Verdiep je dan maar eens in overclocken,
en wat daar bij kijken komt
 
Als ik de link van Lamp lees, Goede raad, begin er niet aan, tenzij je een nieuwe pc wil.
 
maar terug op de serial van mijn windows cd hoe moet ik dat doen?
 
Kan je niet gewoon een xp cd lenen, en je eigen serial invoeren....heb je ok een legale versie...
 
ow wist niet dat dat kon ik leen er wel 1
bedankt mijn vraag is wel opgelost:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan