Hoe kan je dat zien?

Status
Niet open voor verdere reacties.

MYguel

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2007
Wij hebben thuis nu allemaal verschillende account en ik verdenk mijn zus ervan dat ze stiekem mijn bestanden en gesprekgeschiedenis (via haar eigen account) bekijkt. Hoe en waar kan ik zien wanneer en hoelang er op een account is gezeten, en wat diegene gedaan heeft?

Alvast bedankt.

Hoi !

Als je niet wilt dat een mede-PC-gebruiker je bestanden kan inzien, moet je daar een persoonlijke map van maken !

Rechtsklikken op de betr. map - eigenschappen - delen, en daar de juiste vinkjes plaatsen.

Je moet dan wel administrator-rechten hebben .

Als je de PC goed onderhoudt, kun je niet meer terugvinden wanneer je map voor het laatst geopend is.

Greetz,

Harry.

Laatst bewerkt:
Hoe kan ik dan zien wat mijn zus dan heeft gedaan en op welke sites ze heeft gezeten?

Hoi !

Kijk in de geschiedenis van IE, als dat je browser is !

Maar zoals ik zei: bij mij bijv. kan dat niet omdat de geschiedenis bij iedere afsluitbeurt gewist wordt !

Maar eh.....waarom wil je dat zo graag weten ? Misschien meer een taak van je ouders ?

Of bedoel je Live! MSM geschiedenis ?

Als je hebt gekozen om dat op te slaan, kun je het zien op de plaats waar je het opgeslagen hebt.

Greetz,

Harry.

Maar zoals ik zei: bij mij bijv. kan dat niet omdat de geschiedenis bij iedere afsluitbeurt gewist wordt !

Hoe stel je dat in? En is dat wanneer je afmel of wanneer je afsluit?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan