hoe kan je een layer on eindig door laten gaan ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet. Er is een maximum maat voor html-elementen die per browser verschillend is.

Maar waarom zou je dat willen? Bij bv een bewegende fotostrip gebruik je herhaling, 2 of meer keer. Door weer terug te springen als je voorbij de 1x komt lijkt het alsof het oneindig doorgaat. :)

Vr.Gr. Egel.

hij mioet over het hel beeld lopen maar me verschillnede browsers en verschillende resoluties is dat anders

doftgen:confused:

Het element dat je wilt laten bewegen herhaal je dan een aantal maal. Als het minimaal 600 pixels breedt is bijvoorbeeld, 5x (2048 / 600 naar boven afronden plus 1). Zo past het op een beeldscherm van 2048 pixels en alle kleinere.

Na het laden van de pagina meet je de breedte van één element en dat is dan je maximum scrollafstand. Als die bereikt is zet de je de scroll weer op 0. :)

Vr.Gr. Egel.

volgens mij snap je mij niet hij moet niet bewegen maar stil staan en aan het eind van het scherm op houden (behalve als niet alles te zien is) zo dat er gfeen scrol is naarde zij kant

doftgen:(:confused::confused::confused::)

Een div is al op volle breedte van het scherm, en hoe meer inhoud hoe hoger die wordt.

Als je iets in de breedte wilt laten doorlopen kun je het tussen <nobr> ... </nobr> tags zetten, dan breekt het niet af. :)

Of wil je een div die breder dan het scherm wordt (ipv hoger dan het scherm) zodat alles in de hoogte blijft passen?

Vr.Gr. Egel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan