Hoe kan je een Playstation 3 op Dell studio 1735 aansluiten??

Status
Niet open voor verdere reacties.

sander9595

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2009
hallo,

Ik heb een Dell studio 1735, met een hdmi uitgang!
in de handleiding staat dat je je ps3 erop aan kunt sluiten maar er staat niet bij hoe!:confused:
Weet iemand dit misschien......
zo ja plz reactie!!

mzzl:thumb:

Welkom op Helpmij.:)

Wat wil je doen met een HDMI uitgang? Je zal een ingang moeten hebben of een netwerk, zodat je bijvoorbeeld kan streamen naar de PS3 en tv.

jah ik heb een hdmi uitgang op me pc zitten en op me ps3 dus ik heb een hdmi kabel gekocht en met elkaar verbonden maar hij deed niet dus daarom die vraag:thumb:

Nee kan kloppen. van een uitgang kun je geen ingang maken. Geef even aan wat je precies wilt doen. Vanaf je pc naar de PS3?

jah ik wou van me pc naar ps3
wel jammer! maar ik kan wel van me pc naar tv:confused:

Kan ook van je pc naar de PS3 hoor.:) Alleen via een andere aansluiting en met wat software.

Zorg dat je PS3 en pc in een netwerk zitten. Dus via een netwerk kabel aangesloten en de pc ook. PS3 op de Tv aangesloten. Gebruik het programma PS3mediaserver.
http://ps3mediaserver.blogspot.com/

Installeer deze op de pc, zorg dat je PS3 aanstaat en start het programma op. Deze zal de PS3 vinden en dat ook aangeven.
[smallimg]http://upload.dfyb.net/uploaded/ps3mediastream.jpg[/smallimg]
(klikbaar)

Het programma deelt meteen de aanwezige schijven. (kun je ook nog zelf aangeven welke je wilt delen) In het menu op de PS3 ga je naar video en laat je naar mediaservers zoeken. Denk dat het niet hoeft en de PS3 mediaserver al gevonden is. Zoek nu de film op die je wilt kijken.

ik kijk op deze manier HD/blu-ray films, door deze te laten streamen naar de PS3, die het weer aan de TV door geeft.

Laatst bewerkt:
heel egt bedankt,
maar als ik hem opstrart komt er een rood kruis te staan met daarbove:
PS3 niet gevonden. staat deze aan? Je kunt ook de tracer en/of configuratie nakijken, of anders het debug.log bestand'.
Wat moet ik nou doen? en ik heb draadloos netwerk werkt het dan ook?

Laatst bewerkt:
Ik heb zelf geen ervaring met draadloos.Lijkt me dat het dan ook zou moeten werken. Hou er wel rekening mee dat draadloos behoorlijk trager is dan bedraad. zeker met streamen van video kan het nadelig zijn.(hoeft niet)

ik heb zelf hier alles via kabels aangesloten en dan werkt het perfect. De PS3mediaserver wordt ook regelmatig ge-update.

maar moet je dan ook nog iets instellen of is het zo bij jouw dat als je hem de eerste keer opstart gelijk verbinding hebt?

Ik heb gelijk verbinding. Je moet ieder geval zorgen dat je PS3 het internet opkan, zodat je weet dat die netwerk verbinding heeft.

heel erg bedankt hij doet he!!!!!!!:thumb::thumb::thumb:
maar kan je ook iets doen dat je je ps3 beeld wat je normaal op je tv ziet ook op je pc kan zien>?:confused:
maar egt heel erg bedankt!:thumb:

Zo mogelijk moeten zijn (vraag me af waarom je dat zou willen) je zal dan een video ingang moeten hebben.

hou regelmatig die site in de gaten, de persoon die deze software gemaakt heeft verbeterd deze ook regelmatig.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan