Hoe kan je individuele users tracken op mijn website?

Status
Niet open voor verdere reacties.

LaarSam

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2011
Berichten
11
Ik heb een website aangemaakt op wordpress die ik zal gebruiken voor mijn scriptie-onderzoek. Voor dit onderzoek moet ik elke bezoeker individueel kunnen volgen (tracken). Ik moet kunnen zien waar deze bezoeker op klikt en hoelang hij/zij op de website verblijft of op een bepaalde pagina etc...

Hoe kan ik dit het beste doen? Ik wil niet met user ID's werken want hiervoor moeten bezoekers dan apart inloggen voor ze mijn website bezoeken en dit is voor mijn onderzoek niet haalbaar, want de bezoekers zullen de link van mijn website krijgen via Qualtrics waar ze onderzoeksvragen zullen moeten beantwoorden. Ik wil ook kunnen zien of deze bezoekers via Qualtrics de site hebben geopend (locatiebepaling), want alle data van bezoekers die niet van Qualtrics komen wil ik gwn verwijderen namelijk.
 
kan met google adsens rommel. Ik haat dergelijk rotzooi op een site daar het niets bijbrengt en enkel overlast bezorgt. Maar als je het doet moet je het goed doen zodat je voor elke beweging van de muis één of meerdere connecties hebt. Vervolgens moet je maken dat je met jquery elk input veld locked zodat je gebruiker bijgevolg niets of weinig nog kan doen op de site.Het gevolg is snel duidelijk je site gaat al snel naar zo'n 3sec per call of nog langer en uiteindelijk gaat hij plat of heb je zoveel geheugen / energie nodig.
Denk groen en ban die rommel .
 
Laatst bewerkt:
Google even op: php statistics
en pak een script die in ieder geval bij een bezochte pagina het IP, de datum, en de begin-/eindtijd vastlegt.
De meeste scripts doen dit al om goede statistieken te maken.

Suc6.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan