hoe kan je spellen van je pc naar je galaxy s2 zetten/instaleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

dieangelo

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2009
Berichten
51
ik ken het gebruik van kies en kies air van samsung wel
het gaat mij er om in welke map het het bestandje(game) moet zetten
en waar ik hem daarna moet vinden om hem te instaleren

en de zelfde vraag geld voor apps

als het uberhoubt al mogelijk is

bvd dieangelo
 
Met een nokia kun je gewoon de bestanden openen op je computer. Het samsung computer programma herkent ze dan.

Je kan de installatie files ook met windows verkenner op je telefoon zetten, en dan via je telefoon die openen. Dat zou het moeten doen.
 
oke maar in welk mapje moet ik ze dan plaatsen
en via welk menu in de telefoon moet ik ze dan openen
 
ik heb zelf geen samsung maar er zal vast wel een ding op zitten waarmee je door de bestanden van je telefoon kan kijken. Bestandsbeheer ofzoiets dergelijks.
't maakt niet uit waar je het plaatst, zolang je het maar terug kan vinden op je telefoon.

E: wel in je massageheugen, niet in je ram.
 
ik heb zelf geen samsung maar er zal vast wel een ding op zitten waarmee je door de bestanden van je telefoon kan kijken. Bestandsbeheer ofzoiets dergelijks.
't maakt niet uit waar je het plaatst, zolang je het maar terug kan vinden op je telefoon.

E: wel in je massageheugen, niet in je ram.



OKE THNX
:thumb::thumb:
 
Ik heb toevallig ook een Galaxy S2, en heb vandaag ook toevallig dat ding eens aan de laptop gehangen omdat ik wat van de telefoon naar de pc moest overzetten.

Ik heb het wel met de bijgeleverde USB-kabel gedaan, en niet met Bluetooth o.i.d.
Maar goed, wanneer je de telefoon koppelt kun je (indien je een kaartje erbij hebt) selecteren voor de opslag op de kaart of op de telefoon zelf. Wanneer je dan het geheugen van de telefoon zelf bekijkt, zie je waarschijnlijk al enkele mappen staan.

Zo kun je je game bijvoorbeeld in de map 'download' zetten, o.i.d. Waar je hem plaatst is niet zo van belang. Vervolgens kun je op je telefoon naar 'Applicaties'. Daar vind je (in mijn geval) linksboven op het 2e tabblad 'Mijn bestanden'. Als je hier op klikt, gaat je telefoon waarschijnlijk vanzelf naar de juiste opslagplaats en daar kun je vervolgens je eerder geplaatste game opzoeken in bijv. de map 'download'.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan