hoe kanaal veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericvanbelgie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 apr 2002
Berichten
1.327
Mijn 2e PC die via het draadloos netwerk is verbonden (sleutel) ontvangt 54mbsec maar s'avonds gaat dat naar amper 1 a 5 mbsec !!!! , zou het kunnen zijn dat iemand op mijn internet surft of gaat het om een storing doordat hij eventueel ook internet zonder draad heeft.

Hoe kan ik eventueel een kanaal of frequentie veranderen ??? want iedere 5 minuten slaat het net uit, PC op mijn 2e PC niet maar de andere draadloze PC kan niet met draad verbonden worden.
 
Als je denkt dat iemand stiekem aan jouw bandbreedte knabbelt, moet je er een WEP key inzetten, dan kunnen alleen gebruikers met deze code van jouw verbinding gebruik maken...
Hert kan ook dat er iemand in de buurt zit met een draadloze verbinding en dat die de jouwe soms wegdrukt... kanaal wisselen kun je eenvoudig via de software die met je wireless kaart of key kwam......
 
als we iemand op je verbinding zit zou je het ook aan die andere pc moete merken. ik dank dat het signaal te zwak is ofdat iemand anders in de buurt het zelfde kanaal heeft.

ga naar de webbrowser en typ je fysieke netwerk adress in of te wel het addres van je router en kies bij iets van draadloos een ander kanaal en kies gelijk een websleuteltje (wpa2)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan