hoe kijk ik wat voor video kaart ik heb

Status
Niet open voor verdere reacties.

wargamesatmtd

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2008
hoe kan ik zien wat voor video card ik heb
want ik moet mijn video card upgraden voor counterstrike source deftig te kunnen spelen.

heel simpel

Bij xp START>UITVOEREN> devmgmt.msc - dan ben je in het apparaatbeheer > klikken op het ( + ) voor beeldschermadapter en er komt te staan welke videokaart je hebt ..:thumb:

bij Vista zoeken bij start naar commandprompt of cmd ) openen> en devmgmt.msc intikken:rolleyes:

Ook handig ( http://canirunit.com kun je kijken welk spel je pc aankan:D
Ik weet niet hoe oud je computer is.:P maar naar mijn ervaring heb je geen zware videokaart nodig voor counterstrike :D

Mocht het niet lukken :) lees ik het:P

Laatst bewerkt:
Ik heb dus de Radeon 9600 series
En die zei dat dat niet genoeg was
vor counterstrike source
voor condition zero was dit wel genoeg

Vergeet niet dat het upgraden van je kaart alleen helpt als je overige onderdelen het spel ook aankunnen.

Kijk met de pc waar het om gaat even op www.canirunit.com en zoek het spel op in de lijst. Er word vervolgens gecontroleerd of jou pc het spel aan kan. En ook geeft het aan op welke vlakken je pc niet voldoet als dit het geval is. Tevens zie je meteen wat je aan onderdelen in je pc hebt zitten.

ik zie counterstrike source er wel niet tussen staan.
of zijn er nog ergens anders spellekes

Ik zie het. Het is ook al een oudere game.

Wat zijn je plannen met je huidige pc? Wil je ook nieuwere games gaan spelen? Hoe ziet de rest van je pc eruit? Zijn je drivers up to date?

normaal ga ik niet al te veel veranderen omdat ik zelf niet veel spellekes speel.
maar counterstrike source wou ik zeker wel kunnen spelen

Misschien handig om even wat informatie over u/je computer te geven. Wat voor een pc je hebt? Dan kunnen wij wel kijken wat voor een videokaartje perfect bij u/jouw pc past:thumb:

:eek: lees het nog

is ondertussen aangepast en macheert beter dan ooit
werkte ervoor ook maar minder goed

oke mooi zo,

Als deze vraag is opgelost. Graag de status veranderen "vraag opgelost" Rechtsonder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan