Hoe koeler nu bevestigen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thegreenhunter

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2003
Berichten
87
Hallo, ik heb gisteren eindelijk m`n moederbord binnengekregen. Maar bij het bevestigen van m`n koeler is het lipje afgebroken waarachter ik hem vast moest zetten....Te lomp gedaan....
Dus op de originele manier krijg ik m`n koeler waarschijnlijk niet meer vast. Er zitten nog wel 2 lipjes aan die kant maar niet op de goeie plek.

Ook zitten er 4 gaatjes in m`n mobo om m`n cpu, is dat voor boxed koeling? Waarschijnlijk kan ik dat het beste doen nu?
gr
Peter
 
Wat voor moederbord? Intel? Amd? Ik vermoed de laatste

Die vier gaatjes zijn inderdaad voor de koeling maar dan moet je die wel net hebben. Ik vind het trouwens razend knap dat je zo'n lipje kapot krijgt :( Je kunt proberen via de garantie (productiefout) een ander moederbord te krijgen.
 
Hoi Tiborv, idd een amd a7v8x-x , koelblok + fan heb ik wel liggen, maar niet die .... ijzertjes meer. Zal je wel niet los kunnen krijgen...
Maarre ,nog knapper was het dat ik daarna het mobo niet compleet vernielde uit kwaadheid.. lol
Mobo trouwens niet in de winkel gekocht, dus garantie helaas..

Kun je zo`n boxed-geval gewoon kopen bij de computerzaak?

gr
peter
 
Gewoon uitleggen en vragen in een computerwinkel, meestal hebben die wel een
 
Nou voor mekaar hoor, nieuwe AMD koeler, superding trouwens, eentje die alle 3 de lipjes gebruikt en niet alleen de middelste en mn nieuwe systeem draait als een tierelier.
Ik had een 1000 mhz, nu een 2600+ staat op het cpu, maar Everest geeft een 2800+ Barton aan, het geheel draait op 2.083 mhz.
Moet ik dan nog wat aanpassen in het Bios? Of is dit goed?

ps als ik deze vraag ergens anders moet stellen, geef je maar een gil

gr Peter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan