hoe kom ik aan een tk domein

Status
Niet open voor verdere reacties.

hangmat

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 mei 2001
De vraag zegt het al, ik wil graag een .tk domein. Waar moet ik daarvoor zijn?

De laatste tijd vind ik het wel weer meevallen hoor dat .tk eruit ligt... (ik zou niet zeggen dat het 100% is maarja.. in ieder geval minder storing dan voorheen)

Geplaatst door T._de_vries
De laatste tijd vind ik het wel weer meevallen hoor dat .tk eruit ligt...

Tja, dat is vaker zo maar voor hoelang??
Ben er niet zo stuk van. Dan betaal ikliever een paar eurootjes per maand en met de zekerheid dat het wel werkt.:confused:

Typ het www.?????.tk adres dat je wilt hebben en kijk of het vrij is. Zo ja dat kan je kiezen tussen een gratis en een betaalde versie van TK adressen.

Op de plaats van de vraagtekens moet je natuurlijk wel de naam invullen die je graag wilt hebben.

Indien die al bezet is heb je pech en zal je een andere naam moeten proberen om toch een .tk adres te kunnen krijgen.

Wat wel belangrijk is is dat je ergens al een site hebt staan omdat een .tk adres alleen doorverwijst.

-----

En de regen komt voor niets naar beneden :p

Laatst bewerkt:
De bereikbaarheid van .tk is wel wat verbeterd in aanzien met vroeger maar vind het nog steeds geen daverend succes.

Vergeet trouwens niet je banner uit te zetten in je dot.tk control pannel. Dat staat zo knudde vind ik :p.

=================
Wat zeggen jullie nou? Regen en zon voor niets?
Betaal ik daarom dan elke dag €15 aan die man die hier aan de deur claimt dat hij dat elke dag regelt :8-0:

Nee, en hangmatonline of hangmatland ook niet, maar ik weet niet of dat wat voor me is. Ik ga eens verder kijken. Bedankt iedereen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan