Hoe kom ik achter mijn XP code

Status
Niet open voor verdere reacties.

TheoX2000

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 nov 2007
Hallo, ik heb een windows xp cd maar ik kan hem niet installeren op mijn andere computer omdat ik mijn code niet weet.

Ik heb geprobeert die code op de cd te zoeken... zonder succes.

Is er een manier of programma om achter de registratiecode van een windows xp cd te komen die niet geinstalleerd staat op de computer waar ik nu op zit.

Hartelijk bedankt.
:thumb:

op de cd staat geen code. die staat op de sticker op je computerkast, of een sticker in je doosje van je cd.

Ik heb een keyfinder gedownload maar die geeft alleen de key van deze windows ...

Ton - Ik heb die code niet op mijn kast of doosje.. :confused::(

Hoe kom ik achter de code van de windows cd die in mijn cdrom drive zit...-

denk illegaal want anders had hij de cd-key erbij gekregen
heet vriend download gewoon een andere maar dan van torrents fozo en kijk dan wel goed of ze er een key bij geven (wat jij hebt was ook bij een vriend overkomen) dus daarom eigenlijk WEES ALTIJD LELGAAL. (weet niet zeker of jij illegaal bent maar heb mijn v3ermoedes van wwel) niet verkeerd opvatten ''wat praat ik allemaal'' sorry heb niks te doen succes maar ik zeg je alvast lukt niet key van cd afhalen.

Als je een legale cd hebt, waarom gebruik je dan niet de code van de pc die 't wel doet.
Heb je een illegale, tja dan zijn er genoeg mogelijkheden op internet te vinden. Kan ze je hier alleen niet noemen.

grts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan