Hoe kom ik in de top 40 van google

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tarabass

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 jul 2004
Hallo,

Weet hoe ik de url van mijn website aan moet melden bij google, maar hoe krijg ik hem hoog in de lijst te staan? Ik bedoel, hij hoeft niet bovenaan komen te staan, maar nu vindt ie alleen maar een subpagina van mijn site:confused:

Alvast bedankt:thumb:

Het systeen van Google is niet alleen gebaseerd op jouw meta tags en inhoud van je website, maar wat erg belangrijk is en waar mee gescoord wordt is hoevaak Google een link naar jouw pagina op andere pagina's tegen komt en met welke tekst jouw pagina gelinkt is.

Een mooi voorbeeld daarvan is een geintje van ongeveer een jaar geleden van een groot aantal webloggers. Die hadden met elkaar afgesproken dat ze allemaal op elke pagina van hun weblog de tekst "raar kapsel" zouden zetten en aan die 2 woorden de link naar de CV van Jan-Peter Balkenende zouden koppelen. (link)
Dat hebben ze gedaan en als je nu op Google als zoekopdracht "raar kapsel" geeft, dan staat de CV van JP Balkenende boven aan. :D

Olav

Oke, weer wat geleerd! :thumb:
Trouwens een goeie grap:p
Toch rest mij dan nog de vraag hoe mijn (sub)site op de vierde plek komt te staan bij het zoeken naar "peter rietveld" terwijl er geen link is die verwijst naar deze site! Is misschien een tikkeltje eigenwijs maar dit kan niet door de jouw genoemde procedure zijn! Hoe kan dat dan?

Geplaatst door Tarabass
Oke, weer wat geleerd! :thumb:
Trouwens een goeie grap:p
Toch rest mij dan nog de vraag hoe mijn (sub)site op de vierde plek komt te staan bij het zoeken naar "peter rietveld" terwijl er geen link is die verwijst naar deze site! Is misschien een tikkeltje eigenwijs maar dit kan niet door de jouw genoemde procedure zijn! Hoe kan dat dan?

Geen idee, soms zijn de manieren van zoekmachines ondoorgrondelijk. Er worden vele verschillende manieren gebruikt om tot het zoekresultaten te komen wat jij te zien krijgt. Misschien is Google er via via per ongeluk op gekomen.

Olav

Er zit in google ook een bepaalde code voor het zoeken.

Er zijn bedrijven die de code "gekraakt" hebben en voor enkele honderden €'s zorgen dat jouw site bovenaan komt te staan.

Het ligt er maar aan, wat heb je er voor over.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan