Hoe kom ik in de veilige modus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raoulja

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2003
Berichten
25
Ik wil mijn PC opstarten in de veilige modus. Ik gebruik Windows XP Professional. Volgens de help hiervan moet je, zodra je de computer opstart en vraag welk besturingssysteem geladen moet worden, op de F8 toest drukken.
Ik heb maar één besturingssysteem, en dus vraagt die dit ook niet bij mij. Het indrukken van de F8 helpt niet, want hij start normaal op
Hoe kom ik nou in de veilige modus terecht ?

(kan ik dan trouwens wel Norton Virusscanner draaien ?)
 
Na het aanzetten van je pc moet je diverse malen op F5 of F8 drukken
 
@ M@rio....

Kan het toevallig ook niet aan het toetsenbord liggen ??
Heb namelijk ook wel eens gehad met installeren van Windows XP, dat je op een gegeven moment de F8 toets moet indrukken om akkoord te gaan met de windowsvoorwaarden, maar dat deze dus ook niet reageerde. Toen ik er een wat ouder toetsenbord aanhing deed de F8 toets het ineens wel.

Ik heb dit probleem vaak met van die Multimedia toetsenborden met die sneltoetsen op het keyboard. !
Of is dit stom toevallig ??


Remy
 
Op veel Multimedia toetsenborden zit een F lock.
 
Remy,

Ik ben het nog nooit tegengekomen. Het kan zijn dat USB moeilijker doet dan ps2
 
M@rio,

De suggestie die Jozo gaf, kan mogelijk de oplossing daarvoor zijn. Maar ik heb ook een toetsenbord waar geen F-Lock op zit !! Hoe omzeil ik daar het F8 probleem...??
En het bewuste toetsenbord (zonder de F-lock) is ook nog eens PS2...!!

Remy
 
Het is inderdaad gewoon F8 indrukken. Probleem bij mij lag hem aan het feit dat ik mijn usb toetsenbord via een 4 poorts usb-hub had lopen. Nu ik hem weer rechstreeks op de usb poort van mijn PC heb aangesloten werkt inderdaad F8 gewoon
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan