Hoe kom ik in Dell laptop bios

Status
Niet open voor verdere reacties.

mathieuvanstroe

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2007
Hoe kom ik in de bios??? latitude c400 en hoe krijg ik het voor elkaar dat het toetsenbord weer goed werkt nu is het zo als ik @wilk gebruiken dan moet ik de twee kommatjes gebruiken met schift.Dus niet de 2 met schift??????

mvg

Dat hoef je niet in de bios aan te passen maar in de landinstellingen van Windows.

Ga naar configuratiescherm - landinstellingen
Tabblad talen, knop details

En indien jou @ op de 2 staat op je toetsenbord heb je een "amerikaans" toetsenbord en moet je voor VS Internationaal kiezen.

Als jou @ links naast de 1 staat op je toetsenbord dan heb je een nederlands toetsenbord en moet je die ook selecteren.

Wil je echt de bios in moet je bij het opstarten (tijdens het grote dell logo) op F2 drukken

Dat hoef je niet in de bios aan te passen maar in de landinstellingen van Windows.

Ga naar configuratiescherm - landinstellingen
Tabblad talen, knop details

En indien jou @ op de 2 staat op je toetsenbord heb je een "amerikaans" toetsenbord en moet je voor VS Internationaal kiezen.

Als jou @ links naast de 1 staat op je toetsenbord dan heb je een nederlands toetsenbord en moet je die ook selecteren.

Wil je echt de bios in moet je bij het opstarten (tijdens het grote dell logo) op F2 drukken

Bedankt voor de snelle reactie nu is het weer zo als het moet THANKS:thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan