hoe kom ik in mijn bios

Status
Niet open voor verdere reacties.

comkwek

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2008
Ik wil graag in mijn bios komen maar ik heb geen idee hoe ik dat moet doen:confused:
Ik krijg bij het opstarten geen scherm te zien waar staat welke toets je moet indrukken.
Ik heb een MB MS-7204. Het is van het bedrijf micro-starinternational.

Ik wil trouwens mijn bios in om mijn geheugen te overclocken.
Mijn moederbord is hiervoor gebouwd. Dit heb ik uit de handleiding.
Of is dit niet slim om te doen?
Als dit wel slim is kan iemand mij dan helpen om mijn geheugen te overclocken?

Slechts 1 advies: als jij niet weet hoe je in het bios moet komen, dan acht ik de kans zeer reeel dat je er mogelijk niet verstandig aan doet om te willen gaan overklokken.

Het bios benader je hoogstwaarschijnlijk door de F1, DEL of ESC toets in te drukken bij de opstart.

zou iemand dan percies willen zeggen hoe je in bios je geheugen kan overclocken?

trouwens bedankt voor de snelle reactie op mijn probleem

ik lees net op internet dat het slim is om je bios te laten uitprinten.
Mijn vraag is hoe doe je dat? en kan dit helemaal niet.
Is het makkelijk te zien waar alles trouwens staat?

Hoeveel geheugen heb je nu en welk type?
Overklokken zal een minimaal effect hebben op je prestaties. Ik zal eerder een bankje erbij zetten indien mogelijk wil je resultaat zien. Verder en sorry dat ik het zeg blijkt mij dat je er niet bijster veel verstand van hebt en ik raad het je dan ook af. Nogmaals sorry voor deze opmerking.

Ik heb al een vriend die er meer verstand van heeft. Die wil mij helpen.
Ik heb er nu 1024mb in zitten(2x512). mijn moederbord is gemaakt om te overclocken staat in de handleiding. je kunt er 20% meer uithalen.
Ik ben anders van plan om er nog eens 2gb bij te kopen.(2x1GB)
Je opmerking in terecht maar ik ga niet in bios zomaar wat veranderen zonder dat ik weer wat er gebeurd. Vandaar dat ik hier eerst om hulp/reacties heb gevraagd.

Ik zou er maar gewoon een bankje van 1GB bij doen.
Bespaard je een hoop ellende.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan