Hoe kom ik t internet weer op?

Status
Niet open voor verdere reacties.
die loopback staat als netwerkkaart. Dat was de enige die je kon selecteren. Als ik die dus weghaal, staat er niks bij mn netwerkadapters, by apparaatbeheer. Aan mijn router hoef ik niks te veranderen. want ik gebruik t zelfde kabeltje voor mn laptop, en daar doet mn internet t wel op.

een loopbackadapter is geen fysieke kaart die kun je het best disable, het probleem is dat bij de herinstalatie van windows er geen drivers voor je netwerkaarty zijn geinstaleerd download op http://www.hwinfo.com/ hwinfo32(zal wel geloop met disketes worden daar je geen in ternetverbinding met betreffende computer hebt) instaleer
voeruit kijk bij gegevens van netwerkaart zoek drivers op internet, instaleer dan zou alle moeten werken

soms zijn drivers moeilijk te vinden dit is goede site voor drivers http://www.opendrivers.com/

Laatst bewerkt:
heb dus dat programma geinstalleerd, en uitgevoerd. Krijg je zo'n groen balkje te zien, dat ie dingen aan t detecteren is enzo, maar daarna doet ie nix. Er wordt geen programma geopend :confused: ow ja, en vanaf dan is mn computer iseens onwys sloom..... ksnap er egt nix meer van...

ik heb een: Intel ICH6 PRO/100 VE Network connection, weet dan alleen niet welke driver daarbij hoort, als ik op die site open drivers kijk. (er staan een stuk of 30 onder network/intel)

aaaaahhhh....internet doet t weer! te flex thnx iedereen

dan nog een klein vraagje :o
weet 1 van jullie misgien waar ik de juist driver voor mn geluidskaart kan vinden: Intel 82801FB ICH 6. Kheb wel zo'n bygeleverde cd-rom, zowel de setup werkt niet, als het toevoegen van nieuwe hardware.

Ik heb een FB, en niet zoals op die site een DB. Maar heb dat bestandje gedownload, en toen toevoegen nieuwe hardware, kan ik 1 zo'n bestandje aanklikken, maar er gebeurde dus niks. Kzal dit wel ff onder een ander topic vragen. tog bedankt

voglens mij lag het niet aan je router

daar had je toch niks aan veranderd ?

heb je wel geprobeerd met de wizard voor thuisnetwerk instellen ipv netwerklocatie toevoegen, dat is wat anders en die regelt ook gelijk je internetverbinding namelijk.

succes

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan