hoe kom ik van die toolbar af??

Status
Niet open voor verdere reacties.

bobinneke

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2005
Blijkbaar is er tijdens het installeren van een of ander programma een toolbar mee geinstalleerd, juist onder de balk waar je je adressen (www. ......) moet ingeven. Het is een toolbar waar je kan op klikken enkel op dingen zoals : gambling,internet,pharmacy,finance,insurance en adult, helemaal vooraan op deze toolbar kan je klikken op remove toolbar, maar als je dit doet, komt er enkel reclame, hoe raak ik hier vanaf???????? :confused:

toevallig msn + geinstalleerd?
Je krijgt het met steeds meer programma's mee.

Je kan het verwijderen door spyware /adware programma's te draaien.

- AdAware
- Spybot Search & Destroy

via google.nl of www.download.com kan je die apps wel vinden.

start > instellingen > configuratiescherm > software > toolbar selecteren die je wilt verwijderen > klik verwijderen :thumb:
3 paar anti spyware programma's hieronder

Laatst bewerkt:
En mochten genoemde oplossingen niet afdoende zijn dan kan je altijd nog een Hijackthis log op www.nucia.eu plaatsen maar we wachten eerst maar even je antwoord af!

via software reeds geprobeerd

bedankt voor de antwoorden, heb het via software al geprobeerd,maar zie daar niks van toolbars staan, zal nu eerst de rest eens proberen

bobinneke zei:
bedankt voor de antwoorden, heb het via software al geprobeerd,maar zie daar niks van toolbars staan, zal nu eerst de rest eens proberen
is ook niks met toolbars, je meot die programma's gewoon laten draaien.

iedereen bedankt, 't is opgelost

ik ben der vanaf van die toolbar en van nog veel meer rommel blijkbaar, dankzij ad-aware, nu weet ik wel niet of dit een programma is dat je altijd gratis kan blijven gebruiken, of dat je hier na een tijdje moet voor betalen, weet iemand dit?

Download EasyCleaner. kan je bijna allse mee zien dat op je PC is geïnstalleerd, inclusief die irritante toolbars. Ik moest verplicht Yahoo! toolbar installeren om Macromedia Flash op de pc te krijgen.. mooi dat ik die toolbar eraf kreeg via EasyCleaner :D

Tame zei:
Download EasyCleaner. kan je bijna allse mee zien dat op je PC is geïnstalleerd, inclusief die irritante toolbars. Ik moest verplicht Yahoo! toolbar installeren om Macromedia Flash op de pc te krijgen.. mooi dat ik die toolbar eraf kreeg via EasyCleaner :D

Niets is verplicht bij installatie van Macromedia Flash player, is een kwestie van een vinkje weghalen, en niet bij alles op ja klikken maar lezen bij installatie.

De Yahoo! toolbar is geen spyware en kan je gewoon verwijderen bij software.

Yahoo toolbar verwijderen

Ik had hetzelfde probleem

bij installatie van IE7 werd een Duitse versie van de Yahoo toolbar
geinstalleerd.

-via Configuratie/Software ging het deinstalleren niet

-ook niet via het "potlood" op de Yahoo toolbar

-de enige oplossing die ik kon vinden was:

op de IE balk rechts op het Extra balkje klikken
dan de optie invoegtoepassingen beheren klikken
dan de optie invoegtoepassingen in of uitschakelen kiezen
en dan de 2 Yahoo opties uitschakelen.

de software is dus nog aanwezig :-( , maar blijft buiten beeld

tips voor definitief verwijderen zijn welkom :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan