Hoe komt het dat advertenties mijn laatst gezochte artikelen bevatten

Status
Niet open voor verdere reacties.

emc

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2003
Berichten
438
Hallo,

het valt mij de laatste tijd op dat wanneer ik online geshopt heb, en ik naar een andere site ga, bijvoorbeeld detvgids.nl dat daar dan advertenties terug komen van een webshop met producten in de catergorie als dat ik hiervoor heb bekeken. Persoonlijk vind ik dat privé en voel ik mij een beetje gestalkt. Kan ik dit voorkomen en zo ja, hoe?

Alvast dank!
 
ik neem aan dat je het over Facebook hebt, ik weet zo 1,2,3 niet een oplossing voor Internet Explorer, wel voor Firefox. schakel bij de opties uit dat websites jou mogen volgen
 
Het e.e.a. is in te stellen bij de internetopties (tandwieltje als je IE gebruikt) Je kan daar alle wat los en vast zit zodanig instellen dat dit leidt tot een érg hoge beveiligingsgraad. Kijk maar eens wat rond onder 'beveiliging' en 'internetopties'. Je kunt je daarbij wel afvragen of het internetgebruik er leuker op wordt. Tot slot kun je ook binnen je eigen firewall zo links en rechts allerlei zaken instellen.
 
Laatst bewerkt:
Dank voor jullie reacties, het betreft niet facebook, maar IE. Welke instelling zorgt precies voor deze acties?
 
Lees svp mijn bericht nog eens aandachtig door.................
 
gast0225,

als je mijn vraag niet wilt beantwoorden reageer dan ook niet.......................
 
gast0225,

als je mijn vraag niet wilt beantwoorden reageer dan ook niet.......................

Misschien moet ik het ook nog bij je thuis in komen stellen......................?!

Het e.e.a. is in te stellen bij de internetopties (tandwieltje als je IE gebruikt) Je kan daar alle wat los en vast zit zodanig instellen dat dit leidt tot een érg hoge beveiligingsgraad. Kijk maar eens wat rond onder 'beveiliging' en 'internetopties'. Je kunt je daarbij wel afvragen of het internetgebruik er leuker op wordt. Tot slot kun je ook binnen je eigen firewall zo links en rechts allerlei zaken instellen.

Een héél klein beetje eigen intitiatief kan echt geen kwaad nadat je op een spoor bent gezet................
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan