Op mijn desktop heb ik Office 2007, maar op mijn laptop Office XP (= Office 2002). Om de gegevens vanuit Outlook 2007 naar Outlook XP te kopiëren, kan ik niet zonder meer exporteren naar .PST-bestand en dat weer importeren in Outlook XP, want Outlook 2007 heeft een nieuwer type bestand.
Op de site van Microsoft vond ik een gedeelte van de oplossing. Namelijk in Outlook 2007 een extra "bestand met persoonlijke mappen van Outlook 97-2002" toevoegen, en daar alle mails heen kopiëren. Als je dat bestand dan exporteerd naar .PST, kan je deze op de laptop inderdaad keurig importeren. Alleen de agenda staat in Outlook 2007 buiten de "persoonlijke mappen", en die gaat dan ook niet mee.
Is er een manier om mijn agenda-gegevens toch in Outlook XP te krijgen?
Truus
Op de site van Microsoft vond ik een gedeelte van de oplossing. Namelijk in Outlook 2007 een extra "bestand met persoonlijke mappen van Outlook 97-2002" toevoegen, en daar alle mails heen kopiëren. Als je dat bestand dan exporteerd naar .PST, kan je deze op de laptop inderdaad keurig importeren. Alleen de agenda staat in Outlook 2007 buiten de "persoonlijke mappen", en die gaat dan ook niet mee.
Is er een manier om mijn agenda-gegevens toch in Outlook XP te krijgen?
Truus