hoe krijg ik aansluiting met wifi? samsung android

Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
Berichten
2.256
ik wil iets downloaden op mijn samsung uit google play store.
ik heb geen internet op dat toestel maar wil dat via wifi doen heb het toestel via usb aan pc bevestigd
phone geeft boodschap (ook als er geen verbinding is met pc) verifieren, herinnerd, uit, ik krijg geen verbinding of is dat maar even?
wat doe ik verkeerd?
toestel wil wel verbinding maken steeds, dat wil toch zeggen dat wachtwoord goed is ingevoerd?
 
Laatst bewerkt:
Hi,
als je wifi verbinding wil maken met je android toestel heeft het geen nut om hem aan te sluiten op je computer.

Bij android (2.x) is het zo dat je bij je instellingen kunt kiezen voor "draadloos en netwerken" daarin staat dan de optie wifi, deze moet aanstaan.
Kies daarna je netwerk en voer het bij behorende wachtwoord in.

Op die manier kun je een wifi of draadloze internet verbinding maken.

Hoop dat dit is wat je bedoelde anders lees ik het graag
 
aan het energieverbruik te zien staat wifi aan.
weet jij hoe dat dan werkt? ik zie het woordje scannen voorbij komen en dan gaat ie weer op uit. dat is normaal?
als dat zo is, wat ik vermoed, hoe krijg ik dan applicaties gedownload? wil navigatie-software ophalen maar krijg dan boodschap dat er geen verbinding wet wifi is. daar zit mijn probleem geloof ik.
 
Zie je met je telefoon wel het juiste netwerk, en heb je het juiste wep/wpa key ingevuld?

Heb je dit probleem alleen met je telefoon of ook met andere apparaten?

Mocht je de juiste gegevens hebben ingevuld klik dan eens op het netwerk, bij je instellingen en klik dan op "netwerk vergeten".
Herstart je modem/ router en probeer dan een opnieuw verbinding te maken.


Kun je ook zien of hij wel een verbinding tot stand brengt, hoe kort dan ook?
 
volgens mij heb ik wel verbinding met wifi.
als ik het uitgeschakeld heb en ik schakel weer in, krijg ik achtereenvolgens de teksten: verifieren, 'herinnerd, beveiligd met WPA/wpa2 PSk' en 'Uit beveiligd met (enz)'. Verbinding is dan verbroken.
Dus kennelijk is er even een verbinding?
 
ik heb je vergeetactie uitgevoerd en heb nu verbinding! dank voor assistentie!
 
Graag gedaan, wij zijn er om elkaar te helpen.

Welke versie van android heb je, als ik vragen mag.
 
ik heb de app nu op mijn pc gedownload. het is sygic navigatiesoftware. ik moet nu de kaarten ophalen, door de te selecteren en daarna moet ik op continue drukken. heb ik gedaan, maar er gebeurt niets. rara?
 
Op de pc gedownload?
Hoezo niet via je telefoon gedownload?

Snap niet helemaal wat je bedoeld graag een beetje meer uitleg.
- Heb je de app al geïnstalleerd op je telefoon?
- Zo ja, heb je wel een werkende wifi verbinding tijdens het ophalen van de kaarten?

Ben ook de app aan het downloaden en zal even kijken wat hij bij mij doet..

Heb net ook de app gedownload en bij mij werkt het gewoon, behalve dan dat ik te weinig ruimte heb op mijn telefoon :D
 
Laatst bewerkt:
intussen in probleem opgelost, ik had geen verbinding met wifi. dank nog voor je info.
 
Mooi zo, dan mag je mijn laatste wijziging als niet verstuurd beschouwen :D
 
wifi thuis samung s2

hoi ik had ook geen wifi alles geprobeerd niets help geluk heb ik een app gevonden bij samsung app (wifi verview) gratis en voor mekaar probeer eens
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan