hoe krijg ik automatisch volledig scherm (niet F11!)

Status
Niet open voor verdere reacties.

AquaDiGio

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2003
Berichten
207
Hoe zorg ik er voor dat als ik een link open elk scherm "gemaximaliseerd" oftewel volledig scherm opent (niet F11!)...
Moet toch wel te doen zijn?
 
Ik had eigenlijk wel gehoopt dat je ergens in Windows iets opnieuw kon instellen zodat het ook zonder extra proggies kon. Maar helaas... toch bedankt voor je hulp!
 
:8-0: De link wel goed gelezen?

Klik een hyperlink op een web-pagina met de rechter-muisknop aan. Kies 'openen in nieuw venster' in het snelmenu. Ga nu terug naar het eerste scherm wat je geopend hebt (dus het scherm, waar je vandaan komt), en sluit het. Ga nu naar het door de hyperlink geopende venster, en sleep dit met de muisknop naar de grootte die je wilt. De maximaliseren knop hierbij dus NIET gebruiken (vierkantje rechtboven), want dat is maar een tijdelijke instelling, en die wordt NIET onthouden. Hierna druk je de Ctrl knop in, houd hem ingedrukt, en sluit het venster, door op 'sluiten' in menu 'Bestand' te klikken. In het vervolg hoort nu elk nieuw venster dat je opent op de op deze wijze ingestelde grootte te openen. (copyright @ Ton Kleinkramer)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan