• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Hoe krijg ik balk 'eigenschappen voor document op server' permanent weg?

Status
Niet open voor verdere reacties.

verhoog

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 nov 2001
Berichten
3.141
Bij documenten die ik van een klant van mij krijg komt bij openen een extra balk in beeld voor de eigenschappen van het document op de server, zie afbeelding hieronder. Ik kan deze wegklikken, maar ondanks dat ik het document lokaal opsla, blijft de balk getoond worden bij openen. Ik vermoed dat ik dit ergens in de eigenschappen kan aanpassen, maar weet niet waar. Iemand een idee?

Dank!

Server.jpg
 
Kijk eens bij: Officeknop>>Voorbereiden>>Eigenschappen.
Heb je het alleen bij dat specifieke bestand of bij al je bestanden van Excel?

Groeten Marcel
 
Dank voor je antwoord. Met jouw oplossing kan ik ik de balk inderdaad uitzetten, maar als ik hem vervolgens opsla en weer opnieuw open, is hij er weer. Ik heb dit alleen met bestanden die ik van mijn klant krijg en dus niet met bestanden die ik zelf aanmaak.
 
Is het .xls .xlsm of.......?
Excelversie ?

Kun je het bestand posten (eventueel zonder gegevens) ?

Groeten Marcel
 
Laatst bewerkt:
De verzender van het bestand gebruikt waarschijnlijk Sharepoint.
Het is iets wat hij uit of in kan schakelen.

Zie DEZE link, gaat over ene Word document maar het principe is hetzelfde.

Gevonden hoe je het kunt verhelpen:
Office knop>>Voorbereiden>>Document controleren>>Aangepaste XML gegevens kun je vervolgens verwijderen en het probleem blijft voortaan weg.
Bron: http://sharepoint.stackexchange.com...n-panel-when-creating-a-new-word-document-fro

Groeten Marcel
 
Laatst bewerkt:
Dank je Marcel. Klant gebruikt idd sharepoint. Het was even zoeken, want alleen het vinkje weghalen bij XML-gegevens was niet afdoende, je moet ook op 'controleren' klikken en vervolgens alle gegevens verwijderen, maar nu werkt het!
 
Het vinkje bij Aangepaste XML gegevens is juist de enige die je moet laten staan en dan druk je idd op Controleren en dan op Alles verwijderen.
De rest van de vinkjes mak je ook laten staan maar die hebben met jouw probleem niets te maken.

Groeten Marcel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan