Hoe krijg ik de beelden van mijn JVC GR-D720E op de computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

joukee

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2011
Hallo,

Ik heb wat rondgezocht op forums en kon nergens vinden hoe ik de video beelden op de computer kan krijgen.
Ik heb een firewire kabeltje voor mijn camera naar de computer maar heb ik nog drivers of stuurprogamma's nodig ofzo? op de site van JVC is er niks over te vinden.

Wie helpt mij?

:confused: ALS je IEEE 1394 ( die jouw Firewire Kabel ! ) niet op je PC aansluiten kan, dan die jouw PC ook heeft nie die aansluiting, helaas het is bestemd voor nieuwere types en systemen ..:(
-----------------
Maar ALS je toevallig wel die aansluiting op je PC hebt dan is de kabel op een kant niet goed, en je zou juiste kabel samen met jouw camera naar de winkel toe moeten meenemen, zodat je daar recente ( juiste ) kabel ook kan krijgen ..:D

Laatst bewerkt:
De kabels passen allebei in me pc en de camera maar de pc die zegt niet eens nieuwe hardware of iets gevonden.

Laatst bewerkt door een moderator:
:D Kabels zijn dus goed ...:thumb: ookey dan in dit geval je software inderdaad voor nodig hebt ...:( en volgens mij die kan je HIER ! vinden maar ook je kopen helaas die moet ...:confused: ... kijk bij accessoires !

Laatst bewerkt:
Start eens op van de live cd van bijvoorbeeld de linux distro Ubuntu. Sluit je camera daar aan en kijk of er iets gebeurt.

Dit omdat Ubuntu met zowat alle hardware die bestaat goed kan omgaan. Gebeurt er niks, is het waarschijnlijk iets in het communicatiegedeelte in je camera.

Test je ingang op je pc ook eens.

Helaas nog steeds niet opgelost ik denk dat ik maar gewoon een andere camera moet kopen.
Een met een SD kaart lijkt me makkelijker die kan gewoon in me PC

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan