• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Hoe krijg ik de juiste kleuren in de cellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

alletwee

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2009
Dit is onderdeel van een rapportage voor de kosten van adwords, het aantal gerealiseerde telefoontjes/leads en de “cost per lead”

-Wat ik zou willen is dat kolom I de cellen kleuren krijgen aan de hand van de waarde. Als de waarde boven “I1” komt moet het rood worden. Als de waarde onder “I1” komt dan moeten de kleuren volgens staffel in het geel steeds "groener" worden.

-Verder moet er, als er wel kosten zijn en geen leads, zoals bij “I6 en I7” die cellen rood worden omdat er wel een “cost per lead” onder “I1” is maar geen verdiensten omdat er geen leads zijn.

Ik zelf kon er niet uit met voorwaardelijke opmaak, misschien dat een van jullie me verder kan helpen dit op te lossen?

Mij hartelijke dank alvast.

Bijlagen

het laatste begreep ik niet

Bijlagen

Extra uitleg

Bedankt voor je reactie,

Dat laatste wat ik bedoel is dat er in de oranje vlakken geen leads zijn dus geen omzet gemaakt die we kunnen factureren. We hebben echter wel kosten in kolom I. Hoewel de kleur nu goed is als dit de "kosten voor het verkrijgen van omzet" zou zijn maar het zijn kosten waar geen omzet tegenover staat.
Wat ik zou willen is dat die cellen in kolom I dan een rode kleur krijgen.
Hopelijk met deze uitleg duidelijk.

Alvast bedankt weer.

Frans

Bijlagen

zoiets dan ?
In de geschakelde kleurenschaal, die groene cellen, heb ik de waarde naar 20% teruggebracht. Daar moet je anders maar mee experimenteren.

Bijlagen

Bedankt

Helemaal goed zo. Hartelijk dank voor de moeite.
Ik zie nu hoe het moest met dat laatste stukje. van geen verdiensten dan een andere kleur.

Weer wat geleerd.

Fijne dag verder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan