Hoe krijg ik deze foutmelding weg ??

• Onderwerp starter Onderwerp starter Toine
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Toine

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2001
Onlangs heb ik jullie hulp gehad bij het opnieuw installeren. Nu zit ik met de volgende foutmelding:
zie bijlage!

Alles (gaat over cdRom) werkt prima. De foutmelding krijg ik na overal gezocht te hebben niet weg!
Graag jullie hulp!
Toine

Bijlagen

• foutmelding.jpg
    foutmelding.jpg
    22,9 KB · Weergaven: 47
Het lijkt mij dat het te maken heeft met het stuurprogramma van de cd-rom speler.

Probeer eens een stuurprogramma van XP in te laden, helpt dit niet kijk dan eens op de site van de fabrikant van de CD-rom speler .

Blue Thunder,

Dat heb ik gedaan. Rechtstreeks en via de "oude"CD
Ik heb al van alles geprobeerd. CD-ROM werkt goed, de foutmelding blijft!
???????Toine

Foutmelding

IS dit niet de bewuste foutmelding van Packed CD Writing ?
Bij je brandprogramma zit een stukje software waarmee je bestanden kunt verslepen en plakken op een schrijbare CD, dit is Packed Writing.

De-installeer dit stukje software, of de-installeer je brandsoftware geheel en installeer het weer opnieuw, maar dan ZONDER Packed Writing, dan is hoogstwaarschijnlijk je probleem opgelost!

Succes,
Richard

Richard,

Ik ga het morgen is bekijken en proberen!

bedankt voor je reactie!

Gr,

15-2-03
Richard, ik heb alles afgezocht. Tevergeefs. Hp verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Ook zonder resultaat!

Als iemand nog tip(s) heeft?

Laatst bewerkt:
Misschien een overbodige vraag, maar heb je ervoor gezorgd (bij het opnieuw installeren van je brandsoftware) dat de Packet Writing NIET opnieuw mee wordt geinstalleerd ?

Ik heb namelijk hetzelfde probleem gehad in XP, toen ik de Packet Writing eraf haalde, was het probleem verdwenen.

Als je die foutmelding krijgt, kun je er dan ook op RECHTSklikken en kijken wat er staat ?
Ik bedoel op het icoontje RECHTSklikken in je taakbalk ?

Richard

richard, rb32

Wat je aangeeft en wat ik ook doe, ik blijf de mededeling terugkrijgen.
Na installeren heb ik deze mappen. Misschien dat je dat iets zegt.

Bijlagen

• hp-fout.jpg
    hp-fout.jpg
    42,2 KB · Weergaven: 30
ondanks verwijderen van alle mappen van hp-cd writer met uninstall. en o.a. regcleaner bleef de melding maar komen. Na verder zoeken heb ik het type icoon (zie bovenste icoon op bijlage) gevonden en verwijderd en de melding krijg ik nu niet meer. Misschien heb ik 't niet goed gedaan maar dan zie ik jullie reactie graag tegemoet.

Bedankt!

Bijlagen

• hp-dll.jpg
    hp-dll.jpg
    75,3 KB · Weergaven: 32
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan