Hoe krijg ik deze strook weg?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ria Soffers

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2004
Hallo,
Weet iemand hoe ik deze blauwe strook aan de linkerkant kan verwijderen (heb een printscreen bij dit bericht als bijlage gedaan).

Bij voorbaat dank,
Ria

Bijlagen

• bureaublad.jpg
    bureaublad.jpg
    21,5 KB · Weergaven: 72
Ik weet niet hoe je dat voor elkaar hebt gekregen maar die strook heb je meestal alleen als je een map open hebt staan. Probeer eens naar Deze Computer te gaan en dan het tabblad Extra > mapopties en vink hier "klassieke windows mappen gebruiken aan"

Klik met rechter muisknop op een open plaats in het bureaublad. Kies uit het dropdownmenu voor eigenschappen. Kies dan het tabblad 'bureaublad' en probeer eens de optie GEEN aan te klikken. Je ziet onmiddellijk wat dat voor effect zal hebben in het getoonde schermpje op het dialoogvenster
Joop

Bedankt voor je snelle reactie, maar...

Jouw tip werkte wel bij "deze computer", maar op het bureaublad staat nog steeds die strook. Ik heb een printscreen gemaakt van deze computer, waarbij je ziet dat de strook daar wel weg is.

ps. Ik heb ook al een herstelpunt geprobeerd te maken, maar krijg dan telkens dat de computer niet naar die datum hersteld kon worden.

Bijlagen

• dezecomputer.jpg
    dezecomputer.jpg
    24,9 KB · Weergaven: 42
Als je een herstelpunt maakt kan dat natuurlijk alleen van wat er op dit moment op je computer staat. Als je wilt teruggaan naar een vroeger gemaakt herstelpunt krijg je een kalender met datums waarnaar teruggekeerd kan worden dik gedrukt.
Het andere probleem zal toch opgelost moeten worden door een of ander theme te gebruiken. Speel daar eens mee, het kan geen kwaad en zolang je niet op toepassen drukt zie je de veranderingen alleen in het dialoogvenster
Joop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan