hoe krijg ik dit weg?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thea41

Verenigingslid
Lid geworden
4 jun 2001
Ik heb AVG free laten lopen en nu heb ik deze melding: zie bijlage.

Maar nu kan ik deze infectie niet verwijderen, ik kan hem niet selecteren en verwijderen...

Heeft iemand enig idee hoe enig idee?

helpmij.jpg

Heb je Windows opnieuw geïnstalleerd een keertje? Want als je dat doet en je zet het er over heen, dan krijg je zo'n hele map met de naam Windows.old omdat dat de oude installatie is.
Die kan je wel wegmikken (deed ik vroeger ook altijd) via de verkenner. Of ander inloggen als administrator en dan verwijderen.

ps. ik zie dat het geïnfecteerd is volgens AVG? Hm.....

Laatst bewerkt:
Probeer eens schijfopruiming, schijnt dat die de .old map weggooit, wel de prullebak erna legen.

gebruik Malwarebytes antimalware eens om deze infectie te vinden en te verwijderen?

in aanvulling op Lange Pier...

"Selecteer in het dialoogvenster Schijfopruiming:station selecteren de schijf die u wilt opruimen en klik op OK. Wacht tot de computer is gecontroleerd op overbodige bestanden.
Klik op het tabblad Schijfopruiming en zoek het selectievakje Vorige Windows-installatie(s).
Als het selectievakje Vorige Windows-installatie(s) wordt weergegeven, schakelt u het vakje in en klikt u op OK.

Als het selectievakje niet wordt weergegeven, gaat u naar stap 7.
Als u wordt gevraagd het verwijderen van bestanden te bevestigen, klikt u op Bestanden verwijderen.
Wacht tot de bestanden zijn verwijderd. De map Windows.old is nu verwijderd van uw computer." (Bron Microsoft support en ondersteuning).

Check daarna of AVG 'm nog laat zien...

Sxxs

@femke98, ik heb het gedaan zoals je schreef en voila: de boel is opgeruimd!
Bedankt!

alle anderen: bedankt voor jullie input!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan