Hoe krijg ik dual screen op me PC?

Status
Niet open voor verdere reacties.

derkwillem

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2009
Beste mensen,

Ik heb een 2de scherm voor me pc gekocht. Nu wil ik niet dat ze als 1 groot scherm werken, dus dat bijv. me internetpagina over de beide schermen verdeeld wordt. Ik wil dat ze als 2 afzonderlijke schermen werken maar wel beide te besturen. Dus bijvoorbeeld op me linker scherm me msn en op me rechter scherm met internet of zo iets dergelijks. Ik weet dat dit mogelijk is maar ik weet niet hoe dit precies heet en hoe ik het voor elkaar kan krijgen. Graag hoor ik dus van jullie of jullie weten hoe dit moet.

Alvast bedankt :thumb:

Groeten derkwillem

Laatst bewerkt:
Hallo,

Dat moet je instellen bij je videokaart... Welk merk heb je? ATI, nVIDIA of Intel?
Dat heet inderdaad dual screen.

Met vriendelijke groeten,
theblindman.

OF gebruik het programmaatje ultramon echt perfect kan je allemaal dingen instellen iets uitgebreider dan de software van je videokaart.

Ik heb een nvidia Geforce 6600 LE videokaart. Niet echt het nieuwste dus, maar ik ga over 1 jaar studeren en dan koop ik een (heel goede) laptop en dan wil ik dit scherm gaan gebruiken als tweede scherm op me laptop. Maar op dit moment maakt dat nog niet uit.

OF gebruik het programmaatje ultramon echt perfect kan je allemaal dingen instellen iets uitgebreider dan de software van je videokaart.

Hallo,

Dat is waar, maar ik weet niet zeker of dat gratis is of niet. Maar mijn voorkeur gaat ook eigenlijk naa Ultramon.

Met vriendelijke groeten,
theblindman.

Hallo, bedankt ultramon beantwoord gelijk mijn vraag die ik hier wou stellen, ik vind het echt een fijn programma nu ik het heb :thumb:. Het geeft me 2 taakbalken als het ware ieder scherm eentje :D handig.. en mijn vraag was of ik voor elk beeldscherm een andere achtergrond kon krijgen Ultramon heeft die optie TOP!!. Heeft iemand er een crack ofzo er voor dat die trail er af gaat :P??

Later, Bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan