Hoe krijg ik een 2e scherm?

• Onderwerp starter Onderwerp starter mcl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mcl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Besturingssysteem
Windows 10
Office versie
2022
Hallo, Ik heb mijn videokaart (VGA of dat andere stekkertje4) met een kabel verbonden met de VGA aansluiting van mijn TV, maar ik krijg geen 2 beelden te zien. Waar en wat moet ik instellen?
Ik werk met Windows 7.
Groet,
Martin

Ik heb inmiddels de TV en de PC met HDMI met elkaar verbonden en nu zie ik bij de instellingen 2 schermpjes staan, maar op de TV staat GEEN SIGNAAL.
Hoe krijg ik daar signaal?

Laatst bewerkt:
Druk eens op de toetscombinatie Windows+P en speel met de verschillende keuzes.

Ik heb dat geprobeerd, maar mijn tv scherm blijft geen signaal ontvangen.

Hallo,
Ik heb ni verbinding met een HDMI kabel.
Op beide schermen heb ik beeld.
Maar,, is het ook mogelijk dat ik mijn PC scherm bv. een montage programma heb en op het TV scherm een handleiding (van internet)
Groet,
martin

Daarvoor geldt nog steeds m'n vorige reactie. Je dient dan te kiezen voor Uitbreiden. Daarna even proberen of je het window dat je op de TV wilt zien naar rechts of naar links moet schuiven.

Laatst bewerkt:
Als ik op UITBREIDEN klik, krijg ik op mijn TV een leeg Windows scherm te zien en bij DUPLICEREN 2 identieke schermen.

iemand me nog verder helpen?

Het is toch logisch dat je bij Uitbreiden een leeg Windows scherm krijgt? Daar staat namelijk nog niks. Beweeg op dat moment de muiscursor op je standaard beeldscherm naar links of rechts buiten beeld. Verschijnt hij dan op je TV?

Ja, de cursor verschijnt op het 2e scherm.
Hoe krijg ik daar dan beeld op?

Dan werkt het dus goed. Daar kun je dan je programma- en Verkenner vensters zo naar toe schuiven.

Dat begrijp ik niet. Kan je me dat verder uitleggen?

Je weet toch wel hoe je vensters kunt slepen neem ik aan?

Ik ben nu zover dat ik koppelingen heb versleept naar het 2e scherm, maar als ik op die koppeling klik, dan wordt het geopend in het 1e scherm.
Het is mijn bedoeling (ik weet niet of dat mogelijk is) dat ik in scherm 1 een programma open heb en in scherm 2 een handleiding voor dat programma.
Groet,
Martin

Schermen onthouden hun positie. Dus als deze niet op het juiste beeldscherm staat sleep je hem daarheen. Daar sluit je hem dan ook af. Als je nu opnieuw opent staat hij op het juiste scherm.

Het is ik. Het lukt.
Bedankt.
Groet,
Martin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan