hoe krijg ik een groen vinkje bij utorrent?

Status
Niet open voor verdere reacties.

koen195

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2010
Berichten
15
hoi

ik heb nu net een nieuwe laptop en ik dacht van het probleem af te zijn dat utorrent niet snel download, maar dat is dus niet. ik heb net zoals op mijn computer een oranje driehoekje met een uitroepteken erin staan inplaat van een groen rondje met een vinkje. ik heb al geprobeerd de poort te openen maar ik weet niet of het is gelukt. als ik me muis op het oranje driehoekje houd, dan staat er 'geen inkomende verbindingen. tenzij de icoon groen word, zou er een probleem met je netwerkconfiguratie kunnen zijn.' misschien moet ik bij windows firewall utorrent toelaten maar ik weet niet hoe dat moet op me nieuwe laptop met windows 7. volgensmij is me router; speedtouch 780. zou iemand me alsjeblieft willen helpen? alvast bedankt.
 
Dubbelklik eens op het oranje driehoekje en stel bij huidige poort, poort 5000 in. Deze poort zal er waarschijnlijk voor zorgen dat je een groen vinkje krijgt. Zo niet, dan moet je port forwarden. Kijk maar eerst of dit werkt:p
 
-

ik heb dat geprobeerd maar er is niks verranderd:( maar ik snapte ook 1 ding niet: We will list a series of lines here that will show you exactly how to forward the ports you need to forward. Utorrent requires you to forward the ports you entered above. Go ahead and enter the settings shown above into the Application menu and then click Add zou je dat kunne uitleggen? .
Ik vraag me af waarom PatrickMiah je poort 5000 laat kiezen. Ik ben nog nooit een standaard configuratie tegen gekomen waarbij die specifieke poort open zou staan....

http://portforward.com/english/applications/port_forwarding/Utorrent/Utorrentindex.htm
geeft een lijst met routers waarvoor een handleiding is.

speedtouch 780 staat er ook tussen
http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/Thomson-Alcatel/Speedtouch780v6/Utorrent.htm
 
In die handleiding heb je een veld waar je de utorrent poort moet invullen
"Utorrent's Port for incoming connections"
En een veld waar je je lokale ip adres moet invullen
"Do not skip this step!"

Als je die hebt ingevuld word de handleiding ook een stuk duidelijker
Het gedeelte wat je niet snapt word dan gevuld met de poorten van utorrent en als je dat in je router invult zoals de handleiding aangeeft zet je een poort open naar je lokale ip adres
 
ja ik had dat ingevuld maar toch snap ik er niks van:p vanaf dit snap ik t niet meer:

We will list a series of lines here that will show you exactly how to forward the ports you need to forward. Utorrent requires you to forward the ports you entered above. Go ahead and enter the settings shown above into the Application menu and then click Add.

zou je dit misschien kunnen uitleggen? bedankt voor de moeite

In die handleiding heb je een veld waar je de utorrent poort moet invullen
"Utorrent's Port for incoming connections"
En een veld waar je je lokale ip adres moet invullen
"Do not skip this step!"

Als je die hebt ingevuld word de handleiding ook een stuk duidelijker
Het gedeelte wat je niet snapt word dan gevuld met de poorten van utorrent en als je dat in je router invult zoals de handleiding aangeeft zet je een poort open naar je lokale ip adres
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan