Hoe krijg ik een ondersteunde versie van Microsoft .NET Framework voor Windows 7?

Status
Niet open voor verdere reacties.

MrsIndepent

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2012
Hallo.
Ik heb Windows XP op mijn computer, en omdat die kapot is wil ik er Windows 7 op doen. Ik heb nu Windows 7 Upgrade Advisor geïnstalleerd en opgestart, en er staat dit:
Microsoft .NET Framework 1.1
Status: niet compatibel
Details: deze versie van het programma werkt niet in Windows 7

Nu wil ik dus weten, hoe krijg ik de goeie versie die werkt in Windows 7, en waar download ik dit? Of moet ik daar voor betalen? Of iets voor kopen ofzo? Bedankt.

PS: Sorry als dit in het verkeerde subforum zit, ik wist niet waar het moest..

Oké, bedankt! Maar hoe kan ik weten of die toepassingen alleen werken onder .NET Framework 1.1? Is dat dan een groot probleem?

Oké, bedankt! Nog een vraagje, maar ik weet niet of je daar wat van af weet. Toen ik Windows 7 Upgrade Advisor startte stond er dat mijn computer geschikt is met RAM enzo, en ik heb 3.3 RAM dacht ik, en voor Windows 7 had je 1 RAM of 2 RAM nodig, maar mijn vraag is dan; vertraagt het mijn computer duidelijk veel dan het eerst was?

Oké, bedankt! Sorry voor deze domme vraag, maar ik weet niet precies wat mijn PC requirements zijn.. waar kan ik dat op mijn computer opzoeken? Mijn PC is kapot dus ik kan niet op internet.

Via mijn hele trage laptop.. en ik heb die website bezocht, maar ik bedoelde eigenlijk hoe ik mijn requirements van mijn computer kan bekijken, sorry, dat heb ik niet goed uitgelegd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan