Hoe krijg ik foto's van mijn DSi.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Banaan1960

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2009
Mijn dochter heeft een Nintendo DSi en wil foto's van haar DSi op haar computer zetten.
Weet iemand hoe dit moet / kan?
Haar hamster is vandaag overleden heeft ze foto's van hem gemaakt ( Ik heb hem al begraven ) en nu wilt ze weten hoe dit kan.

Alvast bedankt.

Mijn dochter heeft een Nintendo DSi en wil foto's van haar DSi op haar computer zetten.
Weet iemand hoe dit moet / kan?
Haar hamster is vandaag overleden heeft ze foto's van hem gemaakt ( Ik heb hem al begraven ) en nu wilt ze weten hoe dit kan.

Alvast bedankt.

Vanuitgaande dat er een SD kaart in de dsi zit, en de foto's daar opstaan, dan stop je die in de computer, en haal je ze er vanaf:thumb:

nee er zat geen sd kaartje in. Ik denk dus dat de foto's op de dsi z'n geheugen staan.
in ieder geval bedankt voor het meedenken.

Ik heb gelezen dat je de foto's op een sd kaart kunt opslaan, dit moet ergens intestellen zijn. Maar ik heb zelf geen dsi, dus kan ik je daar niet meehelpen:confused:

misschien via een kabel van dsi naar pc
of
sd-kaartje kopen, foto's via de dsi kopieren naar de sd kaart en dan met de sd-kaart op de pc zetten

Ik heb de foto's op een SD kaartje kunnen zetten. Iedereen bedankt voor de hulp.:thumb:

hoe zet ik foto's van mijn computer op mijn ds

ik heb foto's van de sneeuw gemaakt en die wil ik graag op mijn nintendo zeten ik heb ze al op mijn sd gezet maar als ik naam mijn albums ga zie ik ze niet staan:(
gr. supergamer

Supergamer,

Het is op Helpmij niet toegestaan je vraag in die van iemand anders te stellen. Daarnaast is de originele vraag anders dan die van jou en stamt uit 2009 en is niet actueel meer. Graag een eigen topic openen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan