Hoe krijg ik FREQUENT FOLDERS weg uit mijn taskbar foldermenu?

Status
Niet open voor verdere reacties.

veryferry

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2007
Berichten
76
Hallo,

ik heb nu sinds kort W10 draaien, en op een paar dingen na kan het mij prima bekoren.
Echter, het volgende zit mij dwars :p

Wanneer ik rechtermuisklik op het foldertje doe om een bepaalde map te openen, dan staan daar ook de frequent folders tussen.
Iemand enig idee hoe ik die eruit krijg?

Wel heb ik al ingesteld dat de explorer niet start bij Quick Access en dat windows de recente informatie niet zou bewaren...maar toch blijft dit maar staan (tot zover dus het niet onthouden van recente informatie).
Ook heb ik alle tips gevolgd die hier staan beschreven, maar ook zonder succes.

Wie heeft de oplossing? :)

[smallimg]http://i.imgur.com/FScSR9J.jpg[/smallimg]

Dank u dank u
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Misschien eens in het register zoeken op frequent en kijken of die mappen er bij staan.
Ik zou dan die frequent backuppen en dan wissen.
 
Hoi veryferry

Jij bent goed met Engels zie ik .... :thumb:

Mocht niet lukken zoals kostenzer verteld had,.....
Probeer maar ff die klein windows-shell tool installeren ( volgens mij in W10 moet ook werken ! ), en via dit kan je zeker ongewenste folders verwijderen ...;) ==>> KLIK HIER !
 
Laatst bewerkt:
Mijn weg vinden in registers is niet iets wat ik vaak doe haha...kan iemand me misschien vertellen hoe ik snel zoek naar woorden in het register?
En hmm...3rd party software om dit soort dingen te doen stel ik liever uit tot het écht niet anders kan.

Oh, en niks mis met dat Engels toch? Spreektaal.
De reden dat ik het daar in Engels doe is zodat ik het niet opnieuw hoef te maken als ik mijn vraag eventueel nog op internationale fora moet stellen :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
OMG...sorry mensen, het antwoord was zo simpel en ik heb er compleet overheen gekeken.
Het was gewoon te vinden in de Privacy tab van de Folder Options.

Ok, ik ga me nu schamen :(
 
:confused: Okey dan als jij denkt dat die derde party is ( then you are wrong ! ) laat die maar staan, niemand zei dat je zoiets gebruiken ook moet ...:D

En jouw vraag over register gaat zo ( see picture below! )

REGEDIT.jpg
 
Nooit schamen!
Toen wist je niet wat je nu weet.
En wij weten het nu ook. :thumb:
 
:confused: Okey dan als jij denkt dat die derde party is ( then you are wrong ! ) laat die maar staan, niemand zei dat je zoiets gebruiken ook moet ...:D

En jouw vraag over register gaat zo ( see picture below! )

Bekijk bijlage 256639

LockHunter is géén 3rd party software? Ben je nou serieus? :confused:
Overigens snap ik dat niemand mij verplichtte het te gebruiken hoor. Ik ben je ook dankbaar voor je hulp...begrijp me niet verkeerd ;)

En ik schaam me wederom voor mijn suffe vraag over het zoeken in register haha. Ik kom daar echt nooit :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan