hoe krijg ik gegevens van een evenement in agenda access

Status
Niet open voor verdere reacties.

dinoshop

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
ik heb hier een op setje gemaakt agenda met data en gegevens , maar hoe krijg ik nu die data van een evenement in de agenda .
misschien hebben jullie even tijd om dit zo te maken dat het werkt en ik er van kan leren.
stukje vba moet er worden gemaakt denk ik.

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-CQHVHLSUCWP3.accdb

als iemand zou kunnen helpen ben ik zeer dankbaar.

Wat denk je dat je gemaakt hebt? Er zit alleen een formulier in je db dat gevuld is met controls die totaal ongeschikt zijn om gegevens in te voeren (ListViewCtrl). Met dit formulier zou je, als je tenminste de code had laten zitten, gegevens kunnen laten zien uit een tabel. Invullen? Vergeet het maar.
misschien hebben jullie even tijd om dit zo te maken dat het werkt en ik er van kan leren. stukje vba moet er worden gemaakt denk ik.
En dat is niet 'zo maar even' gemaakt ook.

Bekijk dit voorbeeld maar eens; dan krijg je een idee wat er allemaal bij komt kijken.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
weet niet wat het is maar krijg hem als php aangeleverd en niet als rar .

het zit zo heb een database agenda 2000 deze wil ik dus latend draaien in 2013 alles gekopieerd en nu geeft die foutmeldingen.
waar ik dus niet uit kom .
dus dacht ik laat ik hem dan maar gewoon maken, maar goed daar gaat mijn kennis te boven qua vba kan wel volgen wat er gebeurd maar schrijven nee.
als ik jouw het programma zoals die nu is opstuur zou je er dan naar willen kijken????

Stuur maar door.

het bestand je dat jij stuurde zou ook al goed zijn als die gewoon 7 dagen per week aangeeft.

Heb er nog niet naar gekeken. O.a. vanwege ziekte. Maar ik zal er dit weekend een blik op werpen.

ik blij steken bij txtsettingsid die kan ik niet terug vinden
en hoop dat je weer snel helemaal beter bent

OctaFish al iets meer bekend ?
ik reageer nu ff omdat ik een mail van de site kreeg of het zetten van opgelost .
maar wil natuurlijk ook verder met dit programma.

Heb er nog niet naar gekeken. O.a. vanwege ziekte. Maar ik zal er dit weekend een blik op werpen.

hoor nis meer lukt niet ????
vraag dit ook in verband met de vraag van de site of ik hem op afgehandeld kan zetten.
graag even antwoord svp

Het lijkt misschien alsof het anders is, maar ik heb ook nog een drukke baan erbij en we doen dit allemaal wel vrijwillig :)
Ik heb ooit het voorbeeldje dat ik de vorige keer heb meegepost omgebouwd naar een 7-daags overzicht, maar ik kan 'm niet vinden. En aangezien het een hoop programmeerwerk was, sta ik niet te popelen om dat nog een keer te doen. Dus geduld zou ik zeggen. Al staat natuurlijk niets je in de weg om het zelf te proberen. 't Is mij ook gelukt tenslotte ;)

Het lijkt misschien alsof het anders is, maar ik heb ook nog een drukke baan erbij en we doen dit allemaal wel vrijwillig :)
Ik heb ooit het voorbeeldje dat ik de vorige keer heb meegepost omgebouwd naar een 7-daags overzicht, maar ik kan 'm niet vinden. En aangezien het een hoop programmeerwerk was, sta ik niet te popelen om dat nog een keer te doen. Dus geduld zou ik zeggen. Al staat natuurlijk niets je in de weg om het zelf te proberen. 't Is mij ook gelukt tenslotte ;)

zou het heel graag willen kan veel bouwen maar zoiets net niet, en snap dat jij ook druk bent maar zoals ik al zij de site vraagt of ik deze al in opgelost kan zetten zo doende de vraag .
dus niks tegen u .

Ik werk heel snel :)

OctaFish
Het is moeilijker dan ik dacht of je hebt geen tijd.
is er al iets bekend?

Hou het maar op tijd. Mocht je het nog niet weten: het is nu kerst ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan