Hoe krijg ik Gel uit mijn haar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Randy12

Banned
Lid geworden
8 dec 2004
Hallo wie weet hoe ik in gods naam Gel uit mijn haar krijg.. ik zit nu al 7 weken met hetzelfde Gel in me haar hoe krijg ik het er uit?

Vr.Groet Randy.

Slaat de verveling toe of mis je een aantal dll's in je hoofd?

Denk dat die hij die ooit wel heeft aangeklikt, maar halverwege is vastgelopen..........................

Nog nooit onder douche gestaan? :eek: :confused:

Waarschijnlijk heeft hij daar geen flauw benul van.
Het is wel vreselijk irritant.
Ik neem aan dat de mod hier wel actie op onderneemt?

Geplaatst door Randy12
Hallo wie weet hoe ik in gods naam Gel uit mijn haar krijg.. ik zit nu al 7 weken met hetzelfde Gel in me haar hoe krijg ik het er uit?

Vr.Groet Randy.

Euh... is het niet zo'n geval van, hoofd onder de kraan, haar goed nat maken met water, en weg is weg?

Zo niet, dan moeten er aggresievere middelen gebruikt worden; Shampoo. Eerst nat maken, wassen, afspoelen, klaar?

Tsja en als dat niet helpt dan moet alles er maar af. :)

Whahha wat doet deze vraag in het Internet Algemeen forum? Sterker nog, wat doet ie überhaupt op het helpmij forum? :D

Gewoon alles er afknippen! Ben je van je probleem verlost

Heb al een mailtje naar de mod gestuurd.
Te belachelijk voor woorden dit eigenlijk.

gel?

Mijn zoontje heeft wel eens blauwe gel in de afstandsbediening gedaan. Maar dit soort vragen..?
Straks komen ze nog vragen of je via helpmij de vuurpijlen van Andre Hazes kunt bestellen.

het moet niet gekker worden

Geplaatst door Freakiej
Je vergiste je vast van forum, je moest waarschijnlijk hier zijn :D

Tjonge, jij besteed ook een hoop moeite aan die mafkees hahahahaha:D

Wij allemaal eigenlijk.
Zonde van onze tijd en moeite.

attachment.php
:D

Bijlagen

• epoxy_gel.jpg
    epoxy_gel.jpg
    10,8 KB · Weergaven: 228
Geplaatst door Randy12

Vr.Groet Randy.
Je gaat op je hoofd staan en je wacht tot ie er helemaal is uitgevallen :)

James :)

Als je in Nederland woont kan je naar buiten gaan en wachten tot het gaat regenen:)

Gebeurt vaak genoeg:)

Mensen, erg leuk zo'n draadje, maar als je toch over niets wilt praten doe het dan hier. :confused:

Passantenverblijf
In het passantenverblijf kunnen dak- en thuislozen van 18 jaar en ouder de nacht doorbrengen. Het verblijf biedt gelegenheid om te douchen , koffie of thee te drinken en een (warme) maaltijd te gebruiken. Er is plek voor 34 mannen en 10 vrouwen.
Adres: Dunantstraat 44, 3024 BD Rotterdam.
Telefoon: 010-476 59 88.

Bron: Link

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan