JulesRules
Gebruiker
- Lid geworden
- 14 mei 2009
Ik heb digitale tv!!
En ik had het zo aangesloten, terwijl er toch een rits apparaten met elkaar verbonden zijn: modem, tv, vcr en home cinema set. Haha, ik heb op goed geluk de installatieaanwijzingen naast me neergelegd en eigenlijk alleen een scartverbinding gemaakt tussen de UPC mediabox en m'n tv. De coaxverbinding die tussen tv en vcr liep, loopt nu tusen vcr en mediabox.
Ik blij.
En het duurde even voor ik doorhad, dat het tv-geluid ook uit de tv kwam, niet uit de boxen van de cinema set, wat wel de bedoeling is.
Dus ik in de weer met de tulpjes: rood en wit blijven in de cinemaset.
Vervolgens (1) heb ik geprobeerd ze naar de mediabox te leiden: geen (tv-)geluid via de boxen.
Toen (2) naar de vcr: geen (tv-)geluid via de boxen. Sterker nog: ik hoorde wel wat, maar niet de juiste zender... welke zender ik ook bekeek, ik hoorde maar het geluid van Nederland 2. Bleek m'n vcr aan te staan.
Maar goed, dat is dus ook niet. Dan zou ik alleen maar geluid kunnen krijgen als ik via het videokanaal zou kijken.
Tulpjes gewoon gewoon in tv laten zitten (3) geeft ook geen geluid via de boxen.
Iemand een idee?

Ik blij.
En het duurde even voor ik doorhad, dat het tv-geluid ook uit de tv kwam, niet uit de boxen van de cinema set, wat wel de bedoeling is.
Dus ik in de weer met de tulpjes: rood en wit blijven in de cinemaset.
Vervolgens (1) heb ik geprobeerd ze naar de mediabox te leiden: geen (tv-)geluid via de boxen.
Toen (2) naar de vcr: geen (tv-)geluid via de boxen. Sterker nog: ik hoorde wel wat, maar niet de juiste zender... welke zender ik ook bekeek, ik hoorde maar het geluid van Nederland 2. Bleek m'n vcr aan te staan.

Tulpjes gewoon gewoon in tv laten zitten (3) geeft ook geen geluid via de boxen.
Iemand een idee?
Laatst bewerkt: