hoe krijg ik grotere bestanden van laptop op Samsung galaxy S3?

Status
Niet open voor verdere reacties.

sitas

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2001
als ik mijn mobile aansluit via een usb kabel gebeurt er niets. alleen de batterij gaat opladen. er komt geen melding via deze computer dat de mobile is aangesloten. Via wifi overzetten lukte niet omdat het bestand te groot was (30mb). wie weet hoe ik dit moet doen?
Groet.

mobiel laadt alleen op via usb maar wordt niet zichtbaar via mijn computer

kennelijk iets met de instellingen maar hoe?? ik kan het niet vinden...

:o Jammer genoeg ik heb geen Samsung galaxy S3 en kan ik je op dit moment niet precies vertellen hoe je dat moet doen, maar ik weet wel dat inderdaad in verbinding-instellingen van een mobieltje je kan ( zo gaat namelijk bij mijn mob. ! ) kiezen bij connectiviteit en bij USB modus voor gegevensoverdracht ,... enz.

Laatst bewerkt:
Zodra je de usbkabel in de pc plugt gaat er in de statusbalk van je S3 een usb-pictogram tevoorschijn komen.
De kans is groot dat, wanneer je de statusbalk naar beneden veeg en op de melding klikt, een keuze krijgt:
x alleen laden
x alleen bestandsoverdracht
x iets vergelijkbaars

Moi sitas,
Kan je het bestand naar de telefoon e-mailen of Dropbox add-on gebruiken zodat alles wat op de computer in de Dropbox map gezet wordt beschikbaar komt voor de Samsung Galaxy S3? Dat het bestand te groot is duidt er misschien op dat het naar het vaste geheugen gaat wat vol raakt. 30 Mb is zo groot niet. Op de extra te plaatsen geheugenkaart is meestal meer ruimte.

Dank jullie wel!! Het is opeens gelukt, nam even een andere usb kabel , en de laptop herkende hem toen wel.
Wonderlijk...
Groetjes

Ik heb thuis een powerpack met daarbij een usb kabel. Die kabel mist kennelijk een paar draadjes binnenin want ik kan er alleen mee opladen, geen bestanden overzetten.

Misschien heb jij ook zo'n kabel te pakken...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan