riccardodeboef
Gebruiker
- Lid geworden
- 18 jan 2002
- Berichten
- 272
- Besturingssysteem
- Windows 11
- Office versie
- Office 365
Hallo, ik heb sinds enige tijd een computer waarin twee accounts zaten: 1 administrator en 1 gewone account. Nou was de laptop door de vorige eigenaar zo ingesteld dat die standaard om het wachtwoord vroeg van de gewone gebruiker. Deze gebruiker had (logischerwijs) beperkte rechten en daarom heb ik in Gebruikeraccounts de account van de normale gebruiker verwijderd. Op zich niets aan de hand. Maar als ik de laptop opnieuw opstart komt er in eerste instantie nog wel steeds een WIndows aanmeldscherm van de normale gebruiker met de volgende tekst: "het systeem kan u niet aanmelden. Controleer of uw gebruikersnaam en/of wachtwoord goed zijn......".
Vervolgens moet ik meteen het wachtwoord intikken van de administrator en dan start die verder op. Mijn vraag is nu: hoe zorg ik ervoor dat ik dat aanmeldscherm met die melding niet meer krijg? In de gebruikersaccounts staat nog maar 1 actieve account (administrator), de gastaccount is uitgeschakeld.
Ik hoor het graag.
Vervolgens moet ik meteen het wachtwoord intikken van de administrator en dan start die verder op. Mijn vraag is nu: hoe zorg ik ervoor dat ik dat aanmeldscherm met die melding niet meer krijg? In de gebruikersaccounts staat nog maar 1 actieve account (administrator), de gastaccount is uitgeschakeld.
Ik hoor het graag.