hoe krijg ik ijn fegorce 5200fx aan de praat?

Status
Niet open voor verdere reacties.

reinsterke

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2007
heb 'em net gekocht en erin gestoken. m'n computer herkent de agp kaart niet. heb de originele video driver gede-installeerd. maar als ik mijn computer opnieuw opstart wil die automatisch de oude kaart herinstalleren ( prosavageddr, onboard ) maar m'n nieuwe kaartje wordt niet herkend! help gewenst.:thumb:

Zet die onboard eerst uit, in de bios, kan ook een optie zijn, om geen videogeheugen toe te kennen.

Door handiger te worden.:p

Als je opstart, met de monitor aan de onboard, dan zie je ergens staan, biossetup, en dan een toets, meestal del, maar kan ook, F2, F10 of zoiets zijn, die intoetsen, en daar even zoeken.

Een manual van het moederbord of computer, zou handig zijn.

waar ben ik precies naar op zoek in de biossetup? ik kom er wel in maar begrijp niet zo goed wat te veranderen. ik heb helaas geen manual van het moederboard.:thumb:

Kijk met Everest welk merk en type moederbord het is, of welk merk en type computer, daar kun je dan het manual ophalen.

Dit zijn de gegevens van mijn moederboard, wat zou ik hieruit moeten opmaken?
bedankt voor al j e moeite he:D
Field Value
Motherboard Properties
Motherboard ID 62-1125-001131-00101111-040201-VIA_P6$P4VMM2_P4VMM2 RELEASE 11/25/2002
Motherboard Name ECS P4VMM2

Front Side Bus Properties
Bus Type Intel NetBurst
Bus Width 64-bit
Real Clock 100 MHz (QDR)
Effective Clock 400 MHz
Bandwidth 3200 MB/s

Chipset Bus Properties
Bus Type VIA V-Link
Bus Width 8-bit

Motherboard Physical Info
CPU Sockets/Slots 1
Expansion Slots 2 PCI, 1 AGP, 1 CNR
RAM Slots 2 SDR DIMM, 2 DDR DIMM
Integrated Devices Audio, Video
Form Factor Micro ATX
Motherboard Size 240 mm x 240 mm
Motherboard Chipset P4M266(A)

Motherboard Manufacturer
Company Name Elitegroup Computer Systems
Product Information http://www.ecs.com.tw/ECSWeb/Products/ProductList.aspx?CategoryID=1&MenuID=16&LanID=0
BIOS Download http://www.ecs.com.tw/ECSWeb/Downloads/Category_Download.aspx?Categoryid=1

Hier heb je hem, maar het is een autodetect, je kunt er weinig instellen.

Kun je die kaart ook in een andere comp proberen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan