Hoe krijg ik mac OS X (leopard) uiterlijk in windows vista?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jesse131

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2008
Hallo,

Ik zou het heel erg leuk vinden om op mij laptop met vista home premium een mac os x (leopard) uitlerijk te geven ik heb nu al op mijn laptop staan kwa uiterlijk dingetjes: Rainmeter, Rainlendar2, Een thema (zie foto) RK launcher en yahoo! widgets.
Ik wil echt dat mijn laptop er zo veel mogelijk uit ziet als mac os x leopard! Kan iemand mij daarmee helpen? Kijk alstubliefd ook even op de foto daar staat mijn bureablad + mac style progamma's + thema op.

Jesse

Bijlagen

• Knipsel.jpg
    Knipsel.jpg
    101,2 KB · Weergaven: 56
Download het programma TuneUp utilities 2009. Zou wel trail zijn via torrent + crack te vinden.

Dan www.deviantart.com zoek daar na Mac on vista download de eerste verander via het programma TuneUp.

Customize Windows --> adjust look and feel of windows --> open daar het gedownloade bestand voila.. Mac style voor je taakbalk en kaders enzo ;)..

Succes er mee.

Ik weet niet als het nut heeft, want als ik zo je plaatje zie dan heb je al zo'n taakbalk van mac en de kaders zijn al van mac 8-).. dus ik zou het niet weten als dit is wat je bedoelt

Het id wel mooi maar ik denk omdat ik ook dreamscene heb ik die andere gekruik (geen aero) en als ik filmpjes wil deze maar bedankt.

Jesse

Zoveel moeite doen...

Koop dan gewoon een Mac, ben je van al die programmaatjes af.

Een mac kopen hahahaha..... 1000 euro uitgeven voor n laptop hahahahaha.......

Jesse

Och gut, het mag niets kosten.

Nee je krijgt een laptop van fatsoenlijk materiaal in plaats van plastic (Als je over 1000,- praat) :rolleyes:

Je hebt meteen de "Ultimate" versie van je besturingssysteem er bij.

Gratis voorgeïnstalleerde iLife '09 met fatsoenlijke beeldbewerking in iMovie (Kan je van Windows Movie Maker niet zeggen) en eenvoudig fotobeheer met iPhoto.

Tuurlijk betaal je voor het merk maar ik krijg bij jouw reactie het idee dat je denkt dat MacBooks alleen maar duurder zijn omdat ze een appeltje op de bovenkant hebben. :confused:

Verder zijn er ook wel manieren om Mac OSX op je PC te laten draaien maar dan zit kun je tegen driver problemen aanlopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan