Hoe krijg ik mijn kalender in mijn inbox window?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Allard

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2001
Ik heb voor al mijn contact de verjaardagen ingevuld.. nu krijg ik netjes een reminder als ik in het start scherm kom van outlook.. (heb 2007).. maar nu is het punt dat ik mijn pc altijd aan heb staan.. en ook altijd gewoon op inbox..

Is het mogelijk in dit scherm de kalender.. of tenminste een reminder ..te krijgen zodat ik geen verjaardagen mis.. zie een taakbalk dus daar is toch iets mee te doen?

thanks!

die verjaardagen komen dan toch ook in je outlook-agenda (kalender) terecht? Wat is dan het probleem? Ergens staat dan in je agenda "Bithday of ....." klik dat aan, en stel de tijd voor de reminder in.
Een kalendertje naast je inbox (datumnavigator) helpt niet, want daar staat niets bijzonders in. Is gewoon e maand+dagnummers.

Laatst bewerkt:
Ja hij geeft wel aan in mijn kalender dat er iemand jarig is..maar alleen in de view: Bij persoonlijke mappen outlook vandaag... En in die view zit ik nooit..

Ik wil ergens in de view Postvak in.. kunnen zien dat er iemand jarig is die dag want ik zit altijd in die view... en je hebt daar wel een kalender staan..maar daar zie je geen verjaardagen die dag op..alleen afsrpaken...

hmm... ik heb geen kalender in mijn postvak IN, en ik zou ook niet weten hoe ik die erin krijg... (maar dat komt misschien omdat ik hier niet de meest recente office-versie heb)

Anyway... ik denk niet dat dat lukt. Een postvak is immers geen agenda. Oplossing is eenvoudig: leer jezelf aan om toch Outlook Today te gebruiken. Dat is er speciaal voor gemaakt. Dat geeft alle events van de hele dag weer. Aantal ongelezen mails, afspraken, taken, etc.

Desnoods kan je instellen dat Outlook standaard opstart in het Outlook Today scherm, ipv het Postvak IN. Dan krijg je in ieder geval elke dag eerst een overzicht van de dag te zien.
>Klik op Opties in het menu Extra.
>Klik op het tabblad Overige en klik vervolgens op Geavanceerde opties.
>Klik in het vak Opstarten in deze map op "outlook today". Dat wordt dan de map die wordt weergegeven wanneer Outlook start.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan