hoe krijg ik mijn ziggo mail account op samsung jet/vodafone

• Onderwerp starter Onderwerp starter sitas
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

sitas

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2001
Sinds vandaag heb ik een abonnement met internet. Echter het lukt me niet mijn ziggo of @home mail account op de mobiel te zetten.
Wie heeft tips? Ook kan ik niet inloggen op my vodafone...
Bedankt

M.b.t. Ziggo mail is het dezelfde vraag die hier gesteld én beantwoord is.

Succes,

Tijs.

lukt niet..

als ik deze instellingen in mijn mail account overneem op de computer kan ik geen mail meer verzenden, alleen via webmail. Maar dan kan ik de ontvangen berichten en verzonden berichten niet zien en is niet handig om thuis te gebruiken..

als ik deze instellingen in mijn mail account overneem op de computer kan ik geen mail meer verzenden, alleen via webmail. Maar dan kan ik de ontvangen berichten en verzonden berichten niet zien en is niet handig om thuis te gebruiken..

De aangegeven instellingen zijn voor op computers/pda/smartphones die buiten het netwerk van Ziggo opereren.
Hoe je er nu bij komt om dezelfde instellingen op de computer los te laten (die wél in het Ziggo netwerk opereert) is mij een raadsel en ook niet de vraag die je gesteld had. Je vraag (en ook de vraag van de topic-starter van het gelinkte onderwerp) gaat over een mobiele telefoon op het Vodafone netwerk die Ziggo-mail wil ophalen en versturen.

Tijs.

Laatst bewerkt:
omdat dit stond op de ziggo site:

Wil je ook in het buitenland of op andere locaties je eigen e-mailprogramma gebruiken? Verander dan de instellingen in je e-mailprogramma en verzend je e-mail versleuteld.
Dus dacht ik dat dat op de computer moest....Zal wel heel dom zijn maar zo heb ik het gelezen.
Morgen verder proberen..

lukt nog steeds niet...

Heeft iemand recent nog een samsung jet ingesteld op ziggo email ,vodafone netwerk.
Ik kwam vanmiddag even in een mobielshop en daar vroegen ze gelijk of het soms om ziggo in combinatie met vodafone ging..
Zij hebben het ook geprobeerd. ook niet gelukt.
Is de gebruikersnaam en wachtwoord dezelfde als die je gebruikt om in te loggen via webmail? Wat ook niet lukt trouwens op de mobiel. Ziggo gebeld, wisten niets over vodafone en mobiel email.
Wie heeft nog tips? Ik heb alle aanwijzingen opgevolgd die in de vorige link stonden, maar dat is niet gelukt.
Thanks

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan