Hoe krijg ik SAVE NOW weg ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

frans.hofman

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2002
Regematig krijg ik deze pop up hb Adaware regelmatig gedraaid maar komt toch steeds terug. Waar moet ik zoeken om het programma (spywae ??) te verwijderen?

Probeer regcleaner eens. Misschien is het wel iets wat in je opstartmenu zit en steeds wordt geactiveerd. Je kunt met regcleaner je registers opschonen en je startup aanpassen.

J@n

Helaas, regcleaners zijn daar NIET voor bedoeld ...

Groetjes,
Bennie

Kijk ook even in je configuratiescherm > Software of daar SaveNow of WhenUSave vermeld staan en zoja, verwijder het daar dan ook.

Groetjes,

Pieter

Save now verwijderen

Dank voor alle reacties. maar Save now of WhenUSave staat niet in programmalijst Software / verwijderen.
Kan het met Norton Sysworks wel vinden maar niet verwijderen omdat programma in gebruik is. Inderdaad staat vinkje bij Start up in msconfig Weggehaald en restart geeft registerfout en restart en zet alles terug. Nog andere suggesties ?

Heb je spybot dan al geprobeerd?

Zie antwoord van Crash

Geplaatst door Bennie
Helaas, regcleaners zijn daar NIET voor bedoeld ...

Groetjes,
Bennie

Oh??.. dan ben ik verkeerd ingelicht. Ik heb met regcleaner weleens adware of andere zooi uit mijn opstartmenu gehaald en dat ging toen best wel flitsend
Waar is regcleaner dan WEL voor bedoeld?

gr. J@n

Laatst bewerkt:
Regcleaner is meer bedoel om je register op te schonen.
En niet om Spyware weg te halen.

Je hebt wel mogelijkheden om met Regcleaner software weg te halen en het opstartmenu te configureren.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan